یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

شهدا ستارگان پرفروغ اخلاص و از خودگذشتگی هستند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: فرزندان شهدا و جانبازان، پیام‌رسان خوبی برای فداکاری پدران ایثارگر خود هستند.

البرز- رمزگشانیوز؛ روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز نوشت: سعید جابری انصاری ضمن ادای احترام به شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای امنیت، اظهار کرد: آنچه امروز ما داریم از برکت و رشادت های شهداست و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) زنده نگه‌داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیز نیست به‌طوری که دوام راه شهدا مهمترین وظیفه آحاد جامعه است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، خاطرنشان کرد: از وظایف ما پاسداری و صیانت از اهداف، آرمان های شهدا و ارزش‌های جامعه ایثارگری است و توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین آحاد جامعه و انتقال آن به نسل‌های آینده از جمله مهمترین این اهداف و وظایف است.
جابری انصاری افزود: می‌طلبد شهیدان به عنوان الگو برای نسل جوان معرفی شوند و این مهم یک ضرورت است.
وی گفت: شهدا ستارگان پرفروغ اخلاص و از خودگذشتگی هستند و همگان باید عظمت و اخلاص شهدا را تبیین کنند.
وی ادامه داد: جامعه ایثارگری تنها در دوران دفاع مقدس به ایفای نقش و حراست از مرزهای جمهوری اسلامی نپرداخته است بلکه امروز نیز یادگاران و فرزندان شاهد و ایثارگر با جدیت تمام در عرصه‌های مختلفی همچون میادین علمی، فرهنگی، ورزشی و اجتماعی به ایفای نقش پرداخته‌اند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز بیان کرد: فرزندان شهدا و جانبازان که در کسوت‌های مختلف مشغول به خدمت هستند، پیام‌رسان خوبی برای فداکاری پدران ایثارگر خود هستند و خرسندیم که فرهنگ ایثار و شهادت در کشور روز به روز هویداتر می‌شود و شاهد هستیم که فرزندان شهدا و جانبازان گرانقدر برای دفاع از انقلاب اسلامی در مقابل هر ناملایمتی و اجحاف در حق این نظام، ایستادگی می‌کنند.
جابری انصاری با اشاره به اینکه فرزندان شاهد و ایثارگر، پرچم‌داران جامعه ایثارگری هستند،گفت: استفاده از نظرات و پیشنهاد‌های فرزندان شهدا و ایثارگران برای برنامه‌های آینده و ارائه راهکار برای بهبود بهره‌وری در عرصه‌های فرهنگی و هنری یک ضرورت است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در پایان گفت: از درگاه خداوند منان برای روح بلند همه شهدای عالی مقام این دیار همیشه قهرمان علو درجات و رحمت واسعه را خواستارم.




 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات