چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

طرح نظارتی ویژه بازار شب یلدا در البرز آغاز شد

معاون بازرسی و نظارت اتاق اصناف مرکز البرز از آغاز طرح نظارتی ویژه بازار شب یلدا در البرز خبر داد و گفت: با توجه به فرا رسیدن آیین سنتی شب یلدا و افزایش درخواست برای برخی از اقلام مصرفی با هدف جلوگیری از سوءاستفاده افراد فرصت‌طلب طرح نظارتی انجام می‌شود.

البرز- رمزگشانیوز؛ مهدی سیاهوشی اظهار کرد: این طرح ویژه با اولویت نظارت بر واحدهای عرضه‌کننده آجیل و خشکبار، شیرینی، میوه و سایر اقلام پر مصرف اجرایی شده است.
وی اضافه کرد: با توجه به فرا رسیدن آیین سنتی شب یلدا و افزایش درخواست برای برخی از اقلام مصرفی با هدف جلوگیری از سوءاستفاده افراد فرصت طلب طرح نظارتی انجام می‌شود.
سیاهوشی گفت: این طرح در مدت زمان اعلام شده در ۲ نوبت صبح و عصر اجرا شده و بازرسان اتاق اصناف به همراه بازرسان اتحادیه‌های مربوطه برنحوه ارائه خدمات، قیمت‌گذاری کالاها و کیفیت کالاها به صورت تخصصی نظارت می‌کنند.
معاون بازرسی و نظارت اتاق اصناف مرکز البرز گفت:این طرح با مشارکت تعزیرات حکومتی، سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان البرز دنبال می‌شود.
وی یادآور شد: مردم درصورت مشاهده هرگونه تخلف مانند افزایش قیمت خودسرانه ، احتکار، کم فروشی، گران فروشی و عدم درج برچسب قیمت بر روی کالاها را از طریق بازرسی اتاق اصناف مرکز استان البرز از طریق ۳۶۱۱۷ به معاونت نظارت و بازرسی اتاق اصناف البرز گزارش کنند.
گفتنی است؛ استان البرز حدود ۱۲۰ هزار واحد صنفی دارد.



 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات