سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

لایحه بودجه ۱۴۰۳ ضدتورمی است

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را ضد تورمی دانست و گفت: در لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ شاهد تأمین هزینه‌های جاری کشور از طریق درآمدهای مالیاتی هستیم.

مجلس- رمزگشانیوز؛ ایرنا نوشت: حجت‌الاسلام حسن نوروزی، لایحه بودجه ۱۴۰۳ را ضدتورمی خواند و اظهار کرد: در این لایحه دولت تمام تلاش خود را برای کنترل هرگونه افزایش قیمت به کار گرفته است.
نماینده مردم بهارستان و رباط کریم در مجلس شورای اسلامی افزود: در لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ شاهد تأمین هزینه‌های جاری کشور از طریق درآمدهای مالیاتی هستیم.
نوروزی خاطرنشان کرد: یکی از نگرانی‌هایی که در این باره مطرح می شود این است که افزایش درآمدهای مالیاتی دولت به معنای تحمیل بار این افزایش درآمدها به حقوق بگیران است در حالی که این گونه نیست و در این حوزه افزایش مالیاتی نخواهیم داشت.
عضو کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس اظهار داشت: افزایش درآمدهای مالیاتی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ از محل جلوگیری از فرارهای مالیاتی و ایجاد پایه های جدید مالیاتی است.
وی افزود: دولت در لایحه بودجه ۱۴۰۳ رشد اقتصادی هفت درصدی را پیش‌بینی کرده است که حتی اگر پنج درصد آن هم محقق شود، رضایت‌بخش است.


 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات