جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

وزیر کشور: نخبگان باید احساس کنند در حل مسائل شهرستان خود سهیم هستند

وزیر کشور با اشاره به تلاش‌های وافر دولت سیزدهم در خدمات‌رسانی به مردم اعلام کرد: باید به گونه‌ای عمل کرد که نخبگان احساس کنند در حل مسائل شهرستان خود باید سهیم باشند.

البرز- رمزگشانیوز؛ احمد وحیدی روز جمعه در سفر یک روزه به شهرستان فردیس در نشست تبیینی با نخبگان این شهرستان افزود: تصمیم گیری‌ها وقتی خوب است که برآمده از افکار برجسته باشد و تصمیم در این زمینه مؤثرتر است.
وی بیان کرد: باید به گونه‌ای عمل کرد که نخبگان احساس کنند در حل مسائل شهرستان خود باید سهیم باشند.
وحیدی در خصوص مسایل اجتماعی فردیس گفت: اساس پایداری جامعه به هویت جمعی آن است، جامعه بدون هویت استمرار ندارد و هویت نقطه اتصال همگان با یکدیگر است.
وزیر کشور با بیان اینکه حتی یک روستا هم دارای هویت است ادامه داد: وقتی همگان حول محور جمع شدند اتحاد و یکپارچگی رخ می‌دهد.
وی اضافه کرد: بسیاری از سیاست‌های غربی‌ها با تکیه بر هویت‌زدایی است تا هویت‌ها را از ملت‌ها بزدایند، حتی به دنبال سلب هویت‌های قومی هستند، بنابراین تحت عنوان جهانی‌سازی به دنبال از بین بردن همه هویت‌ها هستند به طوری که تحت پوشش شهروند جهانی به این اقدام دست می‌زنند که این سیاست غربی‌ها بوده و تلاش‌های بسیاری هم دراین زمینه داشته‌اند.
وزیر کشور بیان کرد: مسائل اجتماعی از موضوعات مهم است که اگر مورد توجه قرار نگیرد و آسیب اجتماعی ریشه‌دار و مشکل‌ساز می‌شود که دراین زمینه مسئولیت بیشتری متوجه نخبگان است.
وی اضافه کرد: دولت در بحث نان جدی است که با قیمت حداقلی به دست مردم برسد و حمایت های لازم را از نانوایان دارد تا نان خوب به دست مردم بدهند.
وزیر کشور خطاب به استاندار البرز و فرماندار فردیس گفت: اگر درکیفیت نان مشکلی است حتما پیگیری شود تا مشکلات برطرف شود.
وی اضافه کرد: در خصوص مشکلات آب شرب شهرستان فردیس نیز پیگیری‌های لازم صورت گیرد تا بخشی از نیازهای آبی این شهرستان از سدهای نزدیک آن تأمین شود.




 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات