سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

فراهم شدن مقدمات آزادی ۱۶۰ زندانی بدهکار مالی در البرز

مدیرکل زندان های استان البرز از فراهم‌شدن مقدمات آزادی ۱۶۰ زندانی بدهکار مالی از محل سفر رئیس جمهور به البرز خبر داد و گفت: امروز شاهد آزادی ۲۳ نفر از این افراد هستیم.

البرز- رمزگشانیوز؛ علی چهارمحالی بعداز ظهر جمعه در آیین آزادی ۲۳ زندانی بدهکار مالی که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز که با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور و رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری برگزار شد، افزود: با توجه به اینکه در سفر گذشته استانی رئیس جمهور تعدادی از زندانیان بدهکار مالی مشمول رافت اسلامی شده بودند انتظار می‌رفت که در البرز به لحاظ تعداد بالای این افراد زندانیان بیشتری آزاد شوند.
وی اظهار کرد: از محل سفر رئیس جمهور به البرز ۱۵۰ میلیارد ریال به این امر اختصاص یافت و ۱۰ میلیارد ریال نیز یک فرد خیر اهدا کرد.
وی با بیان اینکه بدهی مالی ۱۶۰ زندانی بالغ بر ۸۲۰ میلیارد ریال است، گفت: تشریفات و مقدمات آزادی این افراد انجام شد به طوری که از شکایان دعوت شد و نشست‌های صلح و سازش در روزهای اخیر انجام شد و در نهایت روز گذشته شعب قضایی و حقوقی کار فشرده‌ای را شروع کردند که در نهایت امروز منجر به آزادی ۲۳ نفر بدهکار مالی شد.
چهارمحالی با بیان اینکه مابقی ۱۶۰ نفر تا ۲ هفته آینده آزاد می‌شوند، تصریح کرد: تلاش‌هایی صورت گرفته و وعده هایی داده شده تا به همین تعداد تا اعیاد بهمن‌ماه و دهه مبارک فجر آزاد شوند.




 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات