جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اقدامات جهادی دولت سطح زندگی مردم البرز را ارتقاء داده است

دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت سیزدهم در البرز و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان، به ارتقاء سطح زندگی مردم با اقدامات جهادی و مردم‌محور دولت سیزدهم اشاره کرد و تأثیر این اقدامات را در ایجاد شور و نشاط اجتماعی و امیدآفرینی بسیار تأثیرگذار دانست.

البرز- رمزگشانیوز؛ سعید جابری انصاری، به دومین سفر استانی رئیس جمهور به البرز در روزهای آینده اشاره کرد و افزود: استاندار البرز رکورددار توسعه و تکمیل پروژه‌های زیرساختی در کشور است.
وی اظهار کرد: استان البرز که به «ایران کوچک» مشهور است در دومین سفر استانی رئیس جمهور شاهد بهره‌برداری از پروژه‌های تأثیرگذاری در حوزه‌های مختلف اقتصادی، حمل و نقل، ورزشی، بهداشتی، آب و فاضلاب، فرهنگی و اجتماعی خواهد بود.
وی با بیان اینکه بهره برداری از این طرح‌ها در دهه چهارم انقلاب اسلامی اعتماد عمومی و شور و نشاط اجتماعی را دوچندان می‌کند، گفت: بهره‌برداری از این پروژه‌ها با تلاش شبانه‌روزی استاندار البرز و حمایت‌های نماینده ولی فقیه در استان است که برگ زرینی برای این استان خواهد بود.
جابری انصاری به نقش استراتژیک این استان با سایر استان‌ها اشاره کرد و از رسانه‌ها و هنرمندان البرزی خواست تا این اقدامات مهم را به تصویر بکشند تا برای همیشه در ذهن مردم و در تاریخ ماندگار شود.
دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت سیزدهم در استان البرز تأثیر این اقدامات را در ایجاد شور و نشاط اجتماعی و امیدآفرینی بسیار تأثیرگذار دانست.





 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات