یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

هفته پژوهش در البرز آغاز شد

طی مراسمی با حضور تعدادی از مدیران دستگاه‌های مختلف دولتی، اساتید دانشگاه و نیز دانش آموزان در محل مدرسه فرزانگان ۳ کرج برنامه‌های هفته پژوهش و فناوری در استان البرز رسماً آغاز شد.

البرز- رمزگشانیوز؛ در ابتدای مراسم علی حجرگشت مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز اهمیت به علوم و فنون را براساس آیات قرآن و مفاهیم دینی یادآور و همگان را به بزرگداشت شایسته این هفته دعوت کرد.
 حسین کلانتری خلیل آباد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و دبیرکل جشنواره پژوهش و فناوری استان نیز طی سخنانی با تاکید بر اینکه نواختن زنگ پژوهش و آغاز آن زمانی معنا پیدا می‌کند که آموزش و پژوهش توأمان صورت پذیرد تا حق مطلب ادا شود. 
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی البرز تصریح کرد: نقش آموزش و پرورش در امر شناسایی، پیگیری و انتخاب نخبگان نقشی بارز و حائز اهمیت فراوان است چراکه دانش آموزان، تحول آفرینان در جامعه بوده و بهترین سرمایه‌هایی هستند که ما آنها را در اختیار داریم .
کلانتری با اشاره به این مطلب که متاسفانه هم اکنون آن طوری که شایسته و بایسته است در امر بهره‌برداری از حوزه نفوذ دانشگاه استفاده نشده است، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی البرز آمادگی کامل دارد تا با برنامه‌ریزی‌های لازم و تلاش در راستای ارتباط کامل فی مابین دانشگاه و آموزش و پرورش تا آنجا که در توانش باشد همکاری‌های خود را تداوم بخشد. تا همچون سال گذشته رتبه اول جشنواره پژوهش به استان البرز تعلق گیرد.
کاوه حدادپور معاون استاندار البرز نیز با تاکید بر ضرورت عقب نماندن از پیشرفت‌های علمی در سطح جهان و تلاش در جهت نزدیک شدن به رتبه‌های برتر جهانی در امر پیشرفت های علمی راه های اصلی رسیدن به این مقصود را آغاز پژوهش از کودکستان و تداوم یافتن آن تا مراتب دانشگاهی و اهمیت دهی کامل به پیشرفت دانش‌آموزان و حمایتهای مختلف از آنان عنوان کرد.
قابل ذکر است که نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان البرز از۱۴  لغایت ۱۸ آذرماه در محل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری واقع در کرج خیابان شهید بهشتی بلوار ملک‌زاده برگزار می شود و در روز نوزدهم آذرماه در محل دانشگاه آزاد اسلامی کرج با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان خواهد داد.





 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات