جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

رئیس‌جمهور هفته بعد به البرز سفر می‌کند

معاون اجرایی رئیس‌ جمهور از سفر رئیس‌جمهور به استان البرز در هفته آینده خبر داد و گفت: حدود ۷ کیلومتر از کمربندی شهید سلیمانی که کمربندی شمالی شهر کرج است به افتتاح و بهره‌برداری می‌رسد.

البرز- رمزگشانیوز؛ محسن منصوری روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران درباره گشایش متروی پرند گفت: رئیس جمهور فردا پنجشنبه در شهر پرند حاضر خواهد شد. چند سال است که یک پروژه بر زمین مانده خیلی مهم به نام متروی پرند وجود دارد.
معاون اجرایی رئیس‌ جمهور افزود: شهر جدید پرند اگر جمعیت‌پذیری بسیار بالایی دارد ولی دسترسی مشکلی به شهر تهران دارد. از حدود ۱۳-۱۴ سال قبل این پروژه آغاز شد و متاسفانه با سرعت کمی پیش می‌رفت.
منصوری بیان کرد: رئیس‌جمهور در بازدید سال گذشته دستور داد که در اسرع وقت این پروژه تکمیل شود. دولت حدود هزار میلیارد تومان در آنجا هزینه کرد و این پروژه به لطف خدا فردا با حضور رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود.
وی تصریح کرد: در این سفر بیش از ۴ هزار واحد مسکونی تازه تکمیل شده در اختیار مردم شهرستان رباط کریم و شهر پرند قرار می‌گیرد.
معاون اجرایی رئیس‌جمهور ادامه داد: همچنین هفته آینده سفر رئیس‌جمهور و اعضای هیات دولت به استان البرز را خواهیم داشت. در استان البرز بعد از سفر اول، نزدیک ۱۹ هزار میلیارد تومان تسهیلات و حدود ۴ هزار میلیارد تومان اعتبارات عمرانی وارد شده که تحولات خوبی در استان اتفاق افتاده است.
منصوری خاطرنشان کرد: دیروز هم نشستی با حضور فعالان اقتصادی و عمرانی داشتیم که تصمیماتی هم اتخاذ شد و با حضور رئیس جمهور برخی از طرح‌های عمرانی و اقتصادی به بهره‌برداری می‌رسد. حدود ۷ کیلومتر از کمربندی شهید سلیمانی که کمربندی شمالی شهر کرج است به افتتاح و بهره‌برداری می‌رسد.
وی یادآور شد: پروژه‌های آب، فاضلاب و تصفیه خانه‌های مهمی در استان البرز کار شده است. پروژه‌های مسکن و پروژه‌های اقتصادی هم در دستور کار قرار دارند. رئیس جمهور نشستی نیز با فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران استان البرز خواهند داشت.
معاون اجرایی رئیس‌ جمهور افزود: از پروژه‌های بسیار مهمی که در ادامه نهضت اتمام پروژه‌های نیمه‌کاره و به بهره‌برداری و به سامان رساندن پروژه‌های معطل مانده، پروژه بیمارستان شهید سلیمانی فردیس است.
منصوری بیان کرد: فردیس شهرستانی با ۷۰۰- ۸۰۰ هزار نفر جمعیت فاقد هرگونه تخت بیمارستان است. رئیس جمهور در سفر اول بازدیدی از این مجموعه داشت.
وی با اشاره به بیمارستان ۲۴۰ تختخوابی در فردیس گفت: با دستور رئیس جمهور بعد از سال‌ها کار این بیمارستان با سرعت انجام شد و به بهره‌برداری رسید و امیدواریم در سفر هفته آینده با حضور رئیس جمهور و اعضای هیات دولت این پروژه‌ هم به بهره‌برداری و افتتاح برسد.



 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات