جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس البرز

نیرو‌های مسلح ایران یک روح واحد در چند کالبد هستند

سردار اسلامی گفت: نیرو‌های مسلح ایران مانند یک روح در یک کالبد هستند، اما همگی آن‌ها تا پای جان از حریم مقدس ولایت، مرز‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران و امنیت مردم دفاع خواهند کرد و دست از هر متجاوزی به آرمان‌های ملت بزرگ ایران را از آستین قطع خواهند کرد.

البرز- رمزگشانیوز؛ دفاع‌پرس نوشت: سردار سرتیپ دوم پاسدار ابوالفضل اسلامی -مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز- در چهارمین نشست هم‌اندیشی فرماندهان ارشد نیرو‌های مسلح استان البرز که با حضور فرماندهان و مسئولان ارشد نظامی سپاه، ارتش، فراجا و فرماندهان ادوار سپاه و پیشکسوت دفاع مقدس با هدف وحدت رویه، نزدیکی دیدگاه‌ها و بررسی مسائل گوناگون استان البرز در مجموعه فرهنگی پذیرایی مشکات محمد شهر استان البرز برگزار شد، اظهار کرد: مشورت و هم اندیشی علاوه بر اینکه سفارش دین مبین اسلام است از ارکان مهم پیروزی در هر میدانی است و در جنگ تحمیلی نیز هم اندیشی و وحدت فرماندهان مختلف نظامی به ویژه فرماندهان ارتش و سپاه نقش مهمی در پیروزی در عملیات‌های مختلف داشت.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با اشاره به اینکه هم اندیشی فرماندهان نیرو‌های مسلح در تبادل تجربه، تبادل اندیشه، وحدت رویه و برادری آن‌ها بسیار موثر است، تصریح کرد: نیرو‌های مسلح ایران همگی در هر رسته و گروهی یک هدف و یک آرمان را دنبال می‌کند و آن جان بر کف بودن در برابر ولایت، کشور و مردم ایران است.
وی با بیان اینکه تبادل نظر فرماندهان پیشکسوت با فرماندهان جوان‌تر نیرو‌های مسلح می‌تواند نقش بسیار موثری در انتقال تجربیات به عهده داشته باشد، افزود: نیرو‌های مسلح ایران اسلامی باید همانند یک کوه پشت یکدیگر بایستند تا دشمن از عظمت وحدت و برادری آن‌ها بر خود بلرزد.
سردار اسلامی با تاکید بر تداوم راه شهدا، خواستار حضور و مشارکت نیرو‌های مسلح استان البرز در جهت جمع آوری میراث شفاهی و معنوی شهدا و تولید محتوا درباره شهدا شد و بیان کرد: حضور فعالانه نیرو‌های مسلح استان البرز اعم از سپاه، ارتش، بسیج، فراجا و... در تولید محتوا در باغ موزه دفاع مقدس استان البرز که به یاری پروردگار تا پایان سال تا آینده به بهره برداری خواهد رسید یک ضرورت است.
در این نشست فرماندهان ارشد نظامی استان البرز ضمن گفت‌وگو پیرامون مسائل مختلف و مهم استان البرز به تبادل نظر و هم اندیشی پرداختند.
این نشست با میزبانی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز برگزار شد.





 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات