پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

افتتاح آزادراه‌ شهید سلیمانی کرج همزمان با سفر رئیس جمهور به البرز

شهردار کرج حجم بتن‌ریزی در پروژه آزادراه شهید حاج قاسم سلیمانی را ظرف مدت ۹ ماه گذشته ۶۵ هزارمتر مکعب اعلام کرد و با ذکر این مهم که پیشرفت فیزیکی پروژه طی این مدت کم‌سابقه بوده است، مطرح کرد: اکنون قطعه نخست این پروژه به طول ۷.۶ کیلومتر آماده بهره‌برداری است که قرار است همزمان با سفر رئیس جمهور به البرز افتتاح شود.

البرز- رمزگشانیوز؛ مهرداد کیانی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از پروژه آزاد شهید سلیمانی کرج افزود: میزان خاکبرداری روزانه در این پروژه طی مدت مذکور ۳۰ هزار مترمکعب و در مجموع چهار میلیون مترمکعب بوده است.
شهردار کرج با اشاره به وجود صخره های بزرگ در مسیر این آزاد راه گفت : طی ۹ ماه گذشته ۱۵ تن مواد منفجره برای برداشتن ۷۰ هزار مترمکعب صخره استفاده شد. وی ادامه داد: حدود ۱۲۰ هزار تن آسفالت ظرف سه ماه گذشته در بخش تکمیل شده آزادراه شهید سلیمانی پخش شده است.
شهردار کرج گفت: امسال یک هزارو۴۰۰ میلیارد ریال از مطالبات شرکت پیمانکاری آزادراه شهید سلیمانی توسط شهرداری کرج پرداخت شد و در مجموع پنج هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال بودجه برای این پروژه تامین شده است.
گفتنی است؛ عملیات احداث آزاد راه شهید سلیمانی به طول ۱۸ کیلومتر از سال ۹۵ در شمال کلانشهر کرج آغاز شد و تا کنون ۸۰ درصد پروژه اجرا شده است.
آزادراه شهید سلیمانی در واقع آزادراه شهید همت را در شرق کرج به آزاد راه کرج - قزوین در غرب کرج متصل می کند و ۴۰ بار ترافیکی کرج به خود اختصاص خواهد داد.



 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات