پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

جای خالی حمایت صنعت از ورزش در البرز

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با ذکر این موضوع که در برخی استان‌ها، صنایع حامی ورزش هستند؛ به جای خالی حمایت صنعت از ورزش در البرز اشاره کرد و گفت: نیاز است تا واحدهای صنعتی این استان به کمک ورزش بیایند.

البرز- رمزگشانیوز؛ بهزاد فروغی روز یکشنبه در آیین تجلیل از افتخار آفرینان استان البرز در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی ۲۰۲۲ هانگژو چین که در باشگاه میلاد کرج برگزار شد با بیان اینکه نبود حمایت صنعت از ورزش یکی از دغدغه‌های ورزش البرز است، افزود: در برخی استان‌ها مانند اصفهان، کرمان و آذربایجان شرقی صنایع حامی ورزش هستند و حتی تیم‌هایی با عنوان این صنایع به میادین ورزشی می روند.
وی تصریح کرد: اگر هیات‌ها یا تیم‌های ورزشی به بیت المال و خزانه دولتی وصل نباشند محکوم به نابودی هستند امیدواریم با تدبیر استاندار البرز بتوانیم از صنعت برای رونق ورزش کمک بگیریم.
فروغی به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با ورزشکاران و مدال آوران میادین ورزشی به خصوص مسابقات آسیایی و پاراآسیایی هانگژو اشاره کرد و اظهار کرد: همانطور که معظم له تاکید داشتند ورزشکاران ایرانی به خصوص بانوان حضوری تاثیرگذار در میادین ورزشی داشتند و بانوان ورزشکار البرزی نیز در این مسابقات در حوزه عفاف وحجاب خوش درخشیدند.
وی با بیان اینکه البرز میزبان بیش از پنج هزار شهید است، گفت: هر کسی که در البرز کار می کند باید بداند جا پای چه کسانی می‌گذارد.

تأمین مسکن برای ورزشکاران البرزی
فروغی در ادامه به موضوع مسکن ورزشکاران اشاره کرد و افزود: در استان تهران یک پروژه هزار واحدی مسکونی برای مدال آوران پیش بینی شده که امیدواریم این موضوع برای البرز نیز بومی سازی شود.
وی یادآور شد: در مسابقات آسیایی و پاراآسیایی هانگژو ۳۳ البرزی شرکت کردند که در نهایت ۱۹ مدال به خانه آوردند.




 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات