یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

اهتمام شورای شهرستان کرج بر رفع مشکلات حریم شهرهای اطراف

رئیس شورای اسلامی شهرستان کرج با اشاره به اهتمام شورای شهرستان کرج بر رفع موانع و مشکلات حریم شهرهای اطراف کرج، از ارتقای ۲ منطقه شهری کمالشهر و محمدشهر کرج به شهرستان خبر داد.

البرز- رمزگشانیوز؛ علی قاسم‌پور روز چهارشنبه در نشست بررسی مشکلات شهرهای تابعه شهرستان کرج که در محمد شهر برگزار شد، افزود: یکی از مشکلات این شهرها، وجود مسیرهای مشترک ترددی با کلانشهر کرج است باید نسبت به رفع این مشکلات اهتمام داشت.
وی ادامه داد: تمام شوراهای شهرستان کرج اکنون برای رفع مشکلات شهرهای اطراف کرج پای کار هستند و خدمات لازم را یه این مناطق شهری ارائه خواهند داد.
قاسم‌پور گفت: ارتقای کمالشهرو محمدشهر به شهرستان با رونق اقتصادی استان البرز همراه است و تمام شوراهای اسلامی این محدوده برای تحقق این امر پای کار هستند.
وی اظهار کرد: از آنجا که جمعیت سرریز تهران وارد شهرهای استان البرز از جمله کرج ، محمدشهر ، ماهدشت و کمالشهر می شود باید نبست به توسعه زیر ساخت ها تلاش وافری انجام شود.
قاسم‌پور گفت : امیدواریم شهرهای پیرامونی کرج در آینده نزدیک میزان درآمد بودجه ای آنها از ۱۰ هزار میلیارد ریال فراتر رود تا شاهد کاهش مشکلات در این مناطق باشیم .
وی بیان کرد: امسال ۹۲ درصد بودجه کلانشهر کرج محقق و جذب شده و باید برای اجرای پروژه های عمرانی این کلانشهر اهتمام بیشتری داشت .

مشکلات حریم محمدشهر و کرج مرتفع می‌شود
شهردار کلانشهر کرج در این نشست با اشاره برخی مشکلات در خصوص تعیین حریم محمدشهر و کرج گفت: رفع این مشکلات در دست بررسی است .
مهرداد کیانی افزود: اکنون شهرک اصلاح بذر از مشکلات مشترک محمدشهر و کرج است که در این زمینه باید راهکار کارشناسانه در پیش گرفت .
وی اداد: در تلاش هستیم تا مشکلات حریم و پروژه‌های مشترک با محمد شهر را برطرف کنیم.
حسین مهاجری عضو شورای شهرستان کرج نیز دراین نشست گفت: موضوع آسفالت مسیرهای منتهی به محمدشهر باید در قالب لایحه تنظیم و در شورای شهرستان تصویب شود.
وی ادامه داد: آسفالت خیابان مشترک محمدشهر و مشکین دشت فردیس موضوع دیگری است که باید هر چه سریع تعیین تکلیف شود.
گفتنی است؛ در سفر فروردین ماه سال ۱۴۰۱ رئیس جمهور به استان البرز ارتقای سه منطقه شهری کمالشهر، محمدشهر و ماهدشت کرج به تصویب رسید و مراحل اداری آن در دست اقدام است.




 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات