جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

شناسایی بیش از هفت هزار واحدصنفی بدون مجوز در البرز

نایب رئیس اتاق اصناف مرکز البرز از اجرای طرح شناسایی و ساماندهی واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب طی ماه جاری در این استان خبر داد و گفت: بیش از هفت هزار واحد صنفی بدون مجوز در اجرای این طرح شناسایی و اخطار پلمب دریافت کردند.

البرز- رمزگشانیوز؛ مریم منوری اظهار کرد: طی این مدت بیش از ۱۲ هزار واحد صنفی بازدید شده که هفت هزار واحد آنها متخلف شناخته شدند.
وی اضافه کرد: طرح ساماندهی و شناسایی واحد های صنفی فاقد پروانه کسب به دستور دادستان البرز و با همکاری بازرسان و کارشناسان اتحادیه های صنفی و واحد بازرسی و نظارت اصناف اجرا شد.
منوری افزود: طرح شناسایی و ساماندهی صنوف فاقد پروانه کسب با استفاده از کارشناسان و بازرسان اتحادیه های صنفی و واحد بازرسی و نظارت اصناف استان البرز و بر اساس برنامه زمان‌بندی اجرایی شده است.
منوری بیان کرد: پیروی و احترام به قانون نظام صنفی برای تمام فعالان صنفی امری ضرورتی انکارناپذیر است، بنابراین فعالیت صنفی خارج از قوانین به هیج عنوان پذیرفته نیست و وجهه قانونی ندارد.
قابل ذکر است؛ اکنون بیش از ۱۲۰ هزار واحد صنفی و خدماتی در استان البرز فعالیت می‌کنند که بخشی از این واحدها فاقد پروانه کسب هستند.



 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات