سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی البرز مطرح کرد

توسعه فعالیت‌های اقتصادی صنعتگران و تولیدکنندگان البرزی در حوزه‌های بین‌المللی با حمایت دولت

عضو هیات رئیسه و رئیس انجمن صادرکنندگان استان البرز با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی‌ برای حضور موفق‌تر در نمایشگاه بین‌المللی واردات شانگهای چین در سال‌های آتی بیان کرد: با دریافت حمایت‌های بیشتر از سوی دولت شاهد گسترش سطح فعالیت‌های اقتصادی صنعتگران و تولیدکنندگان در حوزه‌های بین‌المللی خواهیم بود.

البرز- رمزگشانیوز؛ روابط‌عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز نوشت: مرتضی کوهنورد عضو هیات رئیسه و رئیس انجمن صادرکنندگان استان البرز در حاشیه ششمین نمایشگاه بین‌المللی واردات شانگهای چین بیان کرد: پاویون استان البرز در این نمایشگاه در دو بخش و در سالن‌های محصولات نهایی و موادغذایی برپا شده است.
وی در ادامه با اشاره به حضور جمعی از فعالان حوزه تولید و صنعت البرز در این رویداد بین‌المللی مهم در شانگهای گفت: حدود ۳۰ شرکت از البرز به نمایندگی از فعالان اقتصادی استان در این نمایشگاه حضور دارند .
به گفته کوهنورد در غرفه انجمن صادرکنندگان استان البرز نیز در قالب کالانماها و یا کتابچه‌های تدوین‌شده نمونه‌هایی از محصولات و تولیدات استان از اعضاء این انجمن در بخش‌های مختلف نمایش داده شده است.
وی با اشاره به حضور قابل توجه بازدیدکنندگان در بخش‌های نمایشگاهی استان البرز در این رویداد بین‌المللی مهم گفت: خوشبختانه با مطالعه کالانماهای ارائه شده از سوی تولیدکنندگان البرزی تاکنون بیش از ۷ شرکت متقاضی بسط و گسترش مراودات تجاری بیشتر با آنها شدند که مذاکرت لازم در این خصوص در حال انجام است.
رئیس انجمن صادرکنندگان استان البرز با اشاره به گفت‌و‌گوهای انجام شده با دو مجموعه تولیدی چین پیرامون قبول مسئولیت دو جانبه افزود: در این قالب ما به نمایندگی از آنها برای بازاریابی محصولات تولیدی این واحدها در ایران و کشورهای همسایه خود تلاش خواهیم کرد، طرف‌های مقابل نیز به نمایندگی از ما فعالیت‌های اقتصادی لازم را به منظور فروش و بازاریابی تولیدات ایرانی در چین و کشورهای همسایه انجام خواهند داد.
وی با اشاره به تولید برخی محصولات مشابه چین در استان البرز و تبدیل آن به یک فرصت همکاری گفت: می‌توانیم در قالب فعالیت‌های مشترک و با تولید محصولات مورد نیاز مشتریان چینی در همسایگی جمهوری اسلامی ایران و یا کشورهای اروپای شرقی تولیدات مورد نظر را از طریق صادرات از مبداء البرز و برندهای مذکور در اختیار آن متقاضیان قرار دهیم.
کوهنورد در بخش دیگری با اشاره به بازدید محسن بختیار سفیر جمهوری اسلامی ایران در پکن از پاویون‌های جمهوری اسلامی ایران و توانمندی‌های تولیدی و صنعتی ارائه شده از استان البرز در این رویداد گفت: شخص سفیر از حضور مجزای فعالان اقتصادی البرز در این نمایشگاه که نشان از پتانسیل بالای این استان در حوزه صنعت دارد ابراز خرسندی کرد.
رئیس انجمن صادرکنندگان استان البرز تاکید کرد: سفیر محترم جمهوری اسلامی ایران در پکن در حاشیه این بازدید اظهار امیدواری کرد که در آینده شاهد گسترش سطح فعالیت‌های اقتصادی بیشتری از سوی صنعتگران و تولیدکنندگان البرزی در حوزه بین‌المللی باشیم.
کوهنورد در خصوص برنامه‌ریزی‌های مهم و ضروری برای حضور موفق‌تر در نمایشگاه بین‌المللی واردات شانگهای چین در سال‌های آتی گفت: در این زمینه پیشنهاد ما به سفیر کشورمان در پکن در خصوص دریافت حمایت‌های بیشتر از سوی دولت برای حضور در ابعاد و بخش‌های گسترده‌تر‌ و فضای مناسب‌تر و در کنار آن آشنایی با نیازهای کشور چین بود تا بتوانیم شاهد مشارکت تعداد بیشتری از صنعتگران و تولیدکنندگان کشور از جمله البرز در این رویداد باشیم.
در جریان دیدار فعالان اقتصادی استان البرز با سفیر جمهوری اسلامی در پکن در حاشیه بازدید این مقام محترم از ظرفیت‌های تولیدی و صنعتی البرز، جعفر سلیمانی عضو هیات نمایندگان اتاق البرز نیز حضور داشتند و به بیان دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات لازم پرداختند.




 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات