سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیرکل امور اجتماعی البرز مطرح کرد

کاهش آمار طلاق و کودک‌آزاری در البرز

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز از کاهش آمارهای طلاق و کودک‌آزاری در استان خبر داد و گفت: استان البرز نسبت به سال‌های گذشته با کاهش چشمگیر آسیب‌های اجتماعی در حوزه‌های مختلف رو ‌به ‌رو است.

البرز- رمزگشانیوز؛ محمدجواد کاظمینی در کمیسیون مقابله با خودکشی که ١٧ آبان ١٤٠٢ در استانداری البرز با حضور رئیس کمیته پیشگیری از خودکشی شورای اجتماعی کشور و دستگاه های متولی و کارشناسان متخصص برگزار شد، گفت: استان البرز نسبت به سال‌های گذشته با کاهش چشمگیر آسیب‌های اجتماعی در حوزه‌های مختلف رو به رو است.
وی با اشاره به نقش موثر جلسات قرارگاه اجتماعی و کمیته پیشگیری از خودکشی به عنوان یکی از کمیته‌های این قرارگاه در کاهش آسیب‌های اجتماعی، ادامه داد: رسیدگی ویژه به وضعیت، حل مشکلات و ارائه راهکارهای لازم ٦٦ محله از محلات کم‌برخوردار استان از مهمترین مباحث این جلسات به شمار می‌رود.
کاظمینی افزود: طبق گزارش مرکز رصد سازمان اجتماعی کشور، در سال ١٤٠١ شاهد کاهش طلاق و کودک آزاری در سطح استان البرز نسبت به سال ١٤٠٠ بوده‌ایم.
وی همچنین گفت: یکی از اقدامات چشمگیر استان، تهیه برش استانی پیشگیری از خودکشی بوده است که ضمن تهیه سند فوق، دبیری آن بر عهده دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی استان سپرده شده که شامل هماهنگی، تهیه و اجرای برنامه‌های پیشگیری از خودکشی است.



 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات