شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

حضور تجار البرز در نمایشگاه‌های کشور چین ضروری است

استاندار البرز تجار و فعالان اقتصادی استان البرز را ظرفیت‌هایی بزرگ در جهت رشد و به گردش درآوردن چرخ‌های اقتصاد کشور دانست و ایجاد بستر مناسب برای فعالیت آنان از جمله حضور در نمایشگاه‌های مهم و موثر کشور چین را ضروری ارزیابی کرد.

البرز- رمزگشانیوز؛ روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز نوشت: مجتبی عبداللهی در جریان حضور در ششمین نمایشگاه بین‌المللی واردات چین که در رأس هیات سرمایه‌گذاری استان البرز صورت گرفت در دیدار با سرکنسول ایران در شانگهای افزود: حمایت و پشتیبانی سرکنسول ایران در تقویت روابط و افزایش رایزنی‌ها برای توسعه فعالیت‌های مشترک بین ۲ کشور به‌ویژه فعالان عرصه تولید و تجارت استان البرز ضروری است.
وی جلسات و توافقات صورت گرفته البرز با شرکت‌های چینی برای فعالیت‌های مشترک در عرصه های مختلف و ضرورت بهره‌گیری این استان از توان مهندسی و فناوری این شرکت‌ها در ارتقاء زیرساخت‌ها را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: امید است در این راستا حمایت‌های لازم جهت نیل به اهداف محقق شود.
عبداللهی با اشاره به سابقه دیرینه رابطه با شانگهای و منطقه شرق چین بر اهمیت تقویت بیش از پیش روابط تأکید کرد.
علی محمدی، سرکنسول ایران در شانگهای نیز ضمن قدردانی از این حضور ثمربخش، از توجه ویژه به ایجاد پیوندهای اقتصادی بین ۲ کشور خبر داد و گفت: به طور قطع فعالان اقتصادی استان البرز با توجه به اهمیت و تاثیری که در تولید، صنعت، تجارت و در مجموع اقتصاد کشور دارند، از این امر مستثنی نخواهند بود.
همچنین پرهام رضایی، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز نیز حضور ۲۰ واحد تولیدی البرز در ششمین نمایشگاه بین‌المللی واردات شانگهای چین را مورد اشاره قرار داد و گفت: البرز حضور بسیار خوبی را در این نمایشگاه داشته و قطعا در ادوار بعدی با قدرت بیشتری شرکت خواهد داشت.



 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات