پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

سرنگونی پهپاد اسرائیل بر فراز لبنان

منابع خبری از سرنگونی یک پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی بر فراز جنوب لبنان توسط حزب‌الله و حمله رزمندگان مقاومت لبنان به چند موضع نظامی این رژیم در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

بین‌الملل- رمزگشانیوز؛ ایرنا به نقل از رسانه‌های لبنانی نوشت: رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان یک پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی را بر فراز منطقه نبطیه در جنوب لبنان سرنگون کردند.
برپایه این گزارش، عملیات سرنگونی این پهپاد با یک موشک زمین به هوا انجام شد.
منابع رسانه ای تصاویری از بقایای این پهپاد را منتشر کرده‌اند.
همزمان حزب‌الله لبنان نیز از حمله به چند موضع نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.
حزب‌الله بعد از ظهر امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی پادگان «افیفیم» و موضع نظامی «جل الدیر» را با موشک‌های هدایت شونده و سلاح‌های مناسب هدف قرار دادند. مقاومت اسلامی لبنان همچنین موضع نظامی «مسکاف عام» رژیم صهیونیستی را با موشک های هدایت شونده و سلاح های مناسب هدف قرار داده و بخشی از تجهیزات آن را منهدم کرد.
این درحالی است که ارتش رژیم صهیونیستی ظهر امروز مدعی شد که یک پهپاد مقاومت را در مرز جنوب لبنان و فلسطین اشغالی سرنگون کرده است.
حزب‌الله لبنان طی روزهای اخیر و در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و به خاک و خون کشیدن شمار زیادی از فلسطینی‌ها در این شهر، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک نشین در این مناطق شده است. ارتش رژیم صهیونیستی نیز طی روزهای گذشته مناطق مرزی لبنان را هدف حملات توپخانه‌ای قرار داده است.
تا کنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های مرزهای لبنان خارج شده‌اند.




 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات