دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

بخشی از مشکلات صنعتگران و فعالان اقتصادی در البرز رفع شد

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز با اشاره به برخی مشکلات صنعتگران از جمله چالش‌های ارزی، قطعی برق و بیمه تأمین اجتماعی گفت: بخشی از این مشکلات با برگزاری نشست‌های تخصصی مرتفع شده است.

البرز- رمزگشانیوز؛ احمد افضلی در نشست هم‌اندیشی انجمن‌های صنایع همگن و فعالان شهرک‌های صنعتی استان البرز با اشاره به تلاش مستمر دولت سیزدهم برای بهبود در حد انتظار وضعیت حاکم بر اقتصاد کشور افزود: اکنون برخی صنعتگران استان با مشکل کمبود نقدینگی مواجه هستند و بانک‌ها نیز برای رفع این مشکل آن‌طور که باید وارد صحنه نشده‌اند.
وی با اعلام اینکه عملکرد صنعتگران با وجود خودنمایی تحریم‌های ظالمانه درخور تقدیر است، افزود: حضور پررنگ صنایع در صحنه‌های تولید و صادرات نشانه حاکمیت هماهنگی و ایستادگی فعالان این عرصه در خنثی کردن اقدامات دشمنان است.
سرپرست حوزه معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز برگزاری این گونه نشست‌های هم‌اندیشی را منشأ خیر و برکات فراوان در جهت تسهیل و رفع مشکلات صنعتگران و فعالان اقتصادی در سطح استان ارزیابی کرد.
وی از تولیدکنندگان و صنعتگران به عنوان جهادگران عرصه جنگ اقتصادی نام برد و افزود: تحریم‌های ظالمانه دهه‌های اخیر مشکلات بسیاری را در مسیر برنامه‌های کلان اقتصادی کشور ایجاد کرده است و همواره برای رفع این چالش‌ها تلاش‌های مضاعفی صورت گرفته است.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز ضمن اعلام همراهی مجموعه مسئولان البرز در جهت رفع مشکلات بخش تولید در سطح استان، ابراز کرد: ما خادمان شما همواره پیگیر حل مشکلات خرد وکلان صنعتگران هستیم.
وی با اشاره به وابستگی اقتصاد کشور به نفت طی چند دهه گذشته اظهار امیدواری کرد: با برنامه‌ریزی‌های میان‌مدت و درازمدت و تلاش وافر فعالان عرصه اقتصاد، جامعه از وابستگی به درآمد نفتی رهایی یابد.
قابل ذکر است؛ استان البرز سه هزارو۷۶۰ واحد تولیدی و صنعتی دارد.



 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات