یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون استاندار البرز:

اعتبار لازم برای کمپ ماده ۱۶ با یک هزار و ۵۰۰ نفر ظرفیت پیش بینی شده است

معاون استاندار البرز گفت: اعتبار لازم برای کمپ ماده ۱۶ با یک هزار و ۵۰۰ نفر ظرفیت پیش بینی شده است.

به گزارش رمزگشا   نیوز از کرج، سعید ناجیظهر امروز در نشست خبری که با اصحاب رسانه در سالن شهدای دولت برگزار شد، اظهلر داشت: نقش معاونین در روند استانی تابع شرایط مدیریت کلان اتفاق می افتد و نمی شود حوزه سیاسی را از آن جدا کرد.

وی با اشاره به وضیعت شورا که نقش مهمی در انتخابات مجلس امسال دارد، افزود: با قانون انتخاباتی که وجود دارد انتخابات را برگزار می کنیم و همه باید دست به دست هم بدهیم تا انتخابات خوبی را بتوانیم برگزار کنیم تا زحمات ساختار سیاسی و زحمت خونهای شهیدان پایمال نشود.

معاون استاندار البرز با بیان اینکه باید در این برهه از زمانی امانت دار خوبی باشیم و در انتخابات باید تمام امکانات برای تمام کاندیده ها یکسان باشد، عنوان کرد: اختیار باید به مردم داده شود تا مردم با درایت و تامل بتوانند درست انتخاب کنند.

ناجی گفت: امروز در تلاش هستیم تا با برگزاری جلسات مختلف زمینه برای حل مشکلات هرچه بیشتر فراهم شود و دراین زمینه رسانه‌ها همراهان مسئولان برای رصد هرچه بهتر مسائل هستند..

معاون استاندار البرز اضافه کرد: مجریان انتخاباتی باید به درستی رصد کنند بنابراین نباید وعده‌های ناشدنی برای جلب نظر و اخذ رأی از مردم وجود داشته باشد و در این زمینه دستگاه‌های نظارتی کنترل بیشتری به خرج دهند.

ناجی اظهار داشت: دست اندرکاران امور انتخاباتی استان البرز با بسیج امکانات در ستاد انتخابات استان و شیوه‌هایی که از طریق وزارت کشور اعلام می‌شود در چارچوب قوانین و دستورالعمل‌هایی که صادر شده در تلاش برای برگزاری انتخاباتی پرشور هستند.

معاون استاندار البرز در ادامه گفت: برای موضوع خواندن آرا نیز باید با دقت نظر بیشتری همراه با آموزش حوزه اجرا اقدامات لازم در این زمینه صورت گیرد و اسباب نرم افزاری لازم نیز در این زمینه پیش بینی شده است.
وی افزود: مردم انتخاب گر نهایی هستند و دست اندرکاران امور نظارتی باید اقدامات مؤثر را برای این امر داشته باشندمعاون استاندار البرز ادامه داد: دراین عرصه نقش رسانه‌ها و تمام دست اندرکاران انتخاباتی حتی تشکل‌های غیردولتی برای شفاف سازی باید بیش از پیش مدنظر قرار گیرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار البرز در ادامه به بحث مسائل اجتماعی پرداخت و افزود: مجموعه استانداری البرز در این حوزه دغدغه دارد و در جلسات ویژه از جمله کارگروه و شورای تأمین مورد پیگیری است.
ناجی افزود: اعتیاد، مواد مخدر، بانوان و جوانان از جمله مسائل حوزه اجتماعی است که به دنبال حل آنها هستیم و کمپ ماده ۱۶ با یک هزار و ۵۰۰ نفر ظرفیت و در نظر گرفتن استانداردها اعتبارات لازم برای آن پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: امروز در تلاش هستیم تا با استفاده از تشکل‌های غیردولتی و واگذاری بخشی از امور تا آسیب‌های اجتماعی هرچه بیشتر مرتفع شود.

وی افزود: درالبرز در حوزه سیاسی به تبع کشور به دنبال قانونمند کردن رفتارهای سیاسی هستیم بنابراین باید شرایطی ایجاد کرد تا درچارچوب اخلاق هرآنچه منجر به اصلاح جامعه می‌شود درقالب ادبیاتی منصفانه بیان شود.

ناجی ادامه داد: باید فضا درآستانه انتخابات به نحوی ایجاد شود تا احزاب بتوانند در فضای سیاسی به بیان نقطه نظرات خود بپردازند که دراین زمینه برنامه‌هایی در حوزه رفتارهای سیاسی خواهیم داشت تا برابر قانون تجمعات شرایط برای برگزاری جلسات احزاب در فضاهای بسته نیز فراهم شود.


انتهای پیام/
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات