یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

موافقت تخصیص اعتبار برای ۲۳ طرح گردشگری در البرز

مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان البرز از تخصیص ۳۷۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برای اجرای ۲۳ طرح خدمات گردشگری و صنایع خبر داد.

البرز- رمزگشانیوز؛ رحیم خاکی روز یکشنبه در حاشیه نشست کمیته اقتصادی بررسی طرح‌های بند "الف " تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ که با حضور سرپرست معاونت هماهنگی استانداری البرز و سرپرست اداره کل اقتصادی و دارایی استان برگزار شد، افزود: در این نشست با تخصیص ۳۷۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برای اجرای ۲۳ طرح خدمات گردشگری و صنایع موافقت شد.
وی اظهار کرد: از این ۲۳ طرح، ۱۲ طرح مربوط به صنایع دستی و ۱۱ طرح مربوط به بخش خدمات گردشگری است که متقاضی دریافت تسهیلات تبصره ۱۸ بودند.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز حجم کل سرمایه‌گذاری در این طرح‌ها را در مجموع ۲ هزار و ۴۳۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال ذکر کرد و گفت: با راه اندازی این طرح ها برای ۵۲ نفر در سطح استان البرز اشتغال ایجاد خواهد شد.
وی بیان کرد: ارائه تسهیلات به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای تسهیل فعالیت در زمینه گردشگری و صنایع‌دستی یکی از امور مورد پیگیری این اداره کل است که نیاز به همکاری سایر دستگاه‌های استانی و بانک‌های عامل دارد.
به گفته خاکی، حمایت از بخش خصوصی همواره یکی از اولویت‌های اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز برای تکمیل زیرساخت‌های گردشگری، افزایش نرخ اشتغالزایی کارگاه‌های صنایع دستی و توسعه طرح های مرتبط با این این حوزه‌ها است.



 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات