سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

ستاد تبلیغاتی داوطلبان انتخابات در فضای مجازی تشکیل می‌شود

رئیس ستاد انتخابات شهرستان کرج گفت: داوطلبان برای تبلیغات می‌توانند یک ستاد و تارنمای مجازی تبلیغاتی داشته باشند که باید آدرس آن را به فرمانداری حوزه انتخابی اعلام شود.

البرز- رمزگشانیوز؛ مهدی آقابراری صبح شنبه در فرمانداری کرج اظهار کرد: طبق جدول زمانبندی انتخابات دهم آبان ماه هیأت استانی بررسی تبلیغات داوطلبان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تشکیل می‌شود و به موازات آن در این حوزه انتخابیه نیز بمنظور ساماندهی فعالیت‌های تبلیغاتی نامزدها اقدامات قانونی لازم صورت می‌گیرد.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان کرج تصریح کرد: بر اساس قانون جدید، داوطلبان برای تبلیغات می‌توانند یک ستاد و تارنمای مجازی تبلیغاتی داشته باشند که باید آدرس آن را هم به فرمانداری حوزه انتخابی و هم به هیئت بررسی تبلیغات استان اعلام کنند.
وی با بیان اینکه ۱۰ آبان ماه زمان تشکیل هیأت‌های استانی برای بررسی فرایندهای تبلیغات در انتخابات خواهد بود، خاطرنشان کرد: تمامی اقشار به‌ویژه رسانه‌ها باید برای اطلاع‌رسانی، دعوت مردم و مشارکت در انتخابات همکاری کنند.
آقابراری با اشاره به پیشتازی استان البرز و مرکز حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد در بین مراکز حوزه انتخابیه استان‌های کشور گفت: انتظار می‌رود با مشارکت فعالان اجتماعی، نخبگان سیاسی، رسانه‌ها و گروه‌های مرجع بالاترین مشارکت را در انتخابات سال جاری شاهد باشیم.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات