جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیر کل اوقاف و امور خیریه البرز مطرح کرد:

وقف، بهترین الگو برای توسعه سرمایه گذاری در البرز

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان البرز وقت را به عنوان الگویی مناسب برای توسعه سرمایه گذاری در استان دانست.

به گزارش رمزگشا نیوز از کرج؛ حجت الاسلام و المسلمین علی دشتکی امروز در آئین تودیع و معارفه رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کرج گفت: البرز بایستی به عنوان الگو در حوزه بهره وری اجتماعی، اقتصادی و سرمایه گذاری باشد که در اهالی وقف استان این ظرفیت و توان لازم وجود دارد.

وی با بیان اینکه بایستی در این جبهه حرکت جهادی را وظیفه خود بدانیم، گفت: حرکت جهادی و انقلابی برای تمام مردم فرض و تکلیف است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز ۵۰ درصد امور اوقاف استان را متمرکز در کرج دانست و گفت: این بار سنگینی است که رویکرد اجتماعی سازی و حضور تمام مردم را در این حرکت می طلبد و باید حرکت خودمان را با تعامل بخش دولتی شتابنده تر از گذشته انجام دهیم.

این مسئول به جایگاه و شان وقف اشاره کرد و افزود: کسانی که صدقه جاریه (وقف) می دهند، هیچ وقت دستشان از دنیا کوتاه نمی شود که همان سیره پیامبر (ص) و ائمه اطهار (ع) است.

جبهه حق در اوج اقتدار خود است
دشتکی در ادامه اشاره به اتفاقات هفته گذشته و شهادت سردار سلیمانی و شمار زیادی از هموطنانمان، گفت: از زمانی که جبهه حق و باطل شکل گرفت، رویارویی بین این ۲ جبهه فراز و فرودی داشته که امروزه جبهه حق در اوج خود هست.

وی با بیان اینکه این در اوج بودن به برکت ایثارگری مردم ایران و تدبیر مقام معظم رهبری است، گفت: پایه های انقلاب ما بر همین اساس بوده و شکل گیری انقلاب اسلامی بر اساس انقلاب فاطمی بوده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز همچنین به فرارسیدن ایام شهادت حضرت زهرا (س) اشاره کرد و گفت: یکی از ویژگی های این بانو انفاق بود که ایشان انفاق را به اوج رساند و به گذشت و ایثار رسید.

این مسئول در پایان گفت:‌ در صورتی که ما این ویژگی را سرلوحه کار خود قرار داده و در منفق بودن به ایثار برسیم بسیاری از مشکلات جامعه حل می شود. ما تربیت یافته مکتب امام خمینی (ره) هستیم که بر اساس فرهنگ توحیدی اسلامی شیعه همه در خدمتگذاری و در مقابله با ظلم و اجرای عدالت تمام ملت ها را در جزیره خدمتی خود قرار می دهد.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات