جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

برگزاری جلسه بررسی مقرری‌بگیران بیمه بیکاری و اشتغال مجدد آنان در استان البرز

جلسه‌ای با حضور دکتر شکوری مدیرکل امور بیمه‌شدگان سازمان تأمین اجتماعی و هیئت همراه، سعدزاده مدیرکل تأمین اجتماعی استان، دارایی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و غفاری مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز، با موضوع بررسی مقرری‌بگیران بیمه بیکاری و اشتغال مجدد آنان در محل سالن کنفرانس اداره کل برگزار شد.

البرز- رمزگشانیوز؛ روابط عمومی اداره کل تأمین اجتماعی استان البرز نوشت: در ابتدای جلسه سعدزاده مدیرکل استان به حضار و میهمانان خوش آمد گفته و نکاتی را درباره دستور جلسه ارائه کرد.
در ادامه دکتر شکوری مدیرکل امور بیمه‌شدگان سازمان درخصوص قطع من غیرحق مقرری بیمه بیکاری اظهار کردند: استان البرز دارای عملکرد مطلوب بوده لذا باتوجه به ظرفیت بالای شهرک‌های صنعتی فعال و وجود فرصت‌های شغلی متعدد در این استان به تعامل هر چه بیشتر بین اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اداره کل استان جهت نیل به اهداف سازمان تأکید نمود.
مدیرکل امور بیمه‌شدگان سازمان گفت: امکان لینک سامانه جامع روابط کار با سامانه‌های ثبت احوال، نظام وظیفه و اداره گذرنامه می‌تواند سازمان را در تسهیل ارائه خدمات به مخاطبین یاری نماید.
وی ابراز امیدواری کرد: بتوانیم در جهت حمایت از تولید، کاهش ضریب بیکاری استان و بهره‌گیری از ظرفیت فنی و تخصصی نیروی کار، هماهنگی بین دستگاه های مربوطه را افزایش دهیم.
همچنین در این جلسه دارایی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، در خصوص برنامه‌ها و اقدامات این اداره کل درحوزه اشتغال در سطح استان مطالبی را عنوان و بر اعلام آمادگی مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان جهت اجرای دستورالعمل اشتغال مقرری‌بگیران با توجه به ظرفیت‌های استان تأکید کرد.
غفاری مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای در خصوص نیاز بازار کار و تقاضای کارفرمایان نسبت به آموزش مقرری‌بگیران بیمه بیکاری و جذب آنان در مشاغل مختلف آمادگی اداره کل فنی و حرفه‌ای جهت هرگونه همکاری اعلام نمود.
در پایان جلسه کارشناسان این حوزه به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.
شکوری مدیرکل امور بیمه‌شدگان سازمان پس از اتمام جلسه ضمن بازدید از اداره کل استان و شعبه سه کرج با همکاران دیدار و گفت‌وگو کرد و از نزدیک در جریان روند ارائه خدمات به مخاطبین سازمان قرار گرفت.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات