شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

غرب البرز و روند افزایشی ساخت و سازهای غیر مجاز

رئیس مجمع نمایندگان استان البرز در مجلس شورای اسلامی با بیان این مهم که اقدام به موقع برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در منطقه غرب استان صورت نمی گیرد، مطرح کرد: در این زمینه شاهد روند افزایشی هستیم.

البرز- رمزگشانیوز؛ علی حدادی روز پنجشنبه در نشست شورای اداری استان البرز افزود: بررسی‌ها حاکی از تغییر کاربری برخی اراضی کشاورزی چند هکتاری در شهرستان‌های طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهار باغ است.
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: بسیاری از پروژه‌های عمرانی در شهرستان‌های غرب استان البرز به رغم تصویب و تامین اعتبار تکمیل نشده و همین امر توجه بیشتری را از سوی دستگاه‌های اجرایی متولی می‌طلبد.
این نماینده مجلس افزود: خط انتقال آب طالقان به نظرآباد، ایمن سازی جاده طالقان ، بیمارستلن تأمین اجتماعی هشتگرد، ورزشگاه ساوجبلاغ، کمربندی نظرآباد از جمله این پروژه‌ها هستند.

دامداران البرز از کارخانه ها پول طلب دارند
حدادی با اشاره به تحویل شیر دامداری‌های البرز به کارخانه‌های فرآورده‌های لبنی استان گفت: ما متاسفانه این دامداران که روزانه ۳۰ تن شیر تحویل می‌دهند طلب خود را نگرفته‌اند.
وی بیان کرد: این در حالی است که وقتی می‌خواهیم نهاده تحویل این دامداران دهیم پول نقد از آنان می‌گیرم بنابراین باید این ضعف‌ها را در حوزه تولید رفع کرد.
نماینده مردم، طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهار باغ در مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین لازم است اعتبارات لازم برای کانون‌های فرهنگی به ویژه کانون‌های فرهنگی مساجد تأمین شود.
حدادی همچنین ضمن محکوم کردن اقدام رژیم صهیونیستی در جنایات اخیر در فلسطین گفت: این جنایات رژیم غاصب به پشتوانه و حمایت آمریکا انجام می‌شود.



 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات