یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

خروش مردم همیشه در صحنۀ کرج در حمایت از غزه

مردم غیور و همیشه در صحنۀ کرج، روز چهارشنبه با تجمع در مقابل امامزاده حسن(ع) در حمایت از مردم مظلوم غزه، خشم و انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونیستی به‌ویژه حملۀ شب گذشته به بیمارستان المعمدانی و قتل عام بیماران و مردم فلسطین نشان دادند.

البرز- رمزگشانیوز؛ در میان خیل راهپیمایی مردم نوعدوست البرز، مادران در حالی که کودکان خود را در آغوش داشتند و جوانان با پرچم ایران و فلسطین در حالی که شعار مرگ بر اسراییل سر می‌دادند، جنایات این رژیم غاصب را محکوم کردند.
عزا ، عزاست امروز روز عزاست امروز ، غزه امشب کربلا شد بانگ طفلان می‌رسد العجل صاحب‌الزمان، عمر اسراییل از فردا به پایان می‌رسد؛ از دیگر فریادهای مردم حاضر در این تجمع در حمایت ملت مظلوم فلسطین بود.
شماری از نوجوانان و جوانان در حالی که چفیه فلسطین را بر سر بسته بودند با شعار سید حسن نصرالله بسم‌الله بسم‌الله، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام داشتند.
نصر من‌الله و فتح‌القریب و لبیک یا مهدی(عج) از دیگر شعارهایی بود که اقشار مختلف کرج ضمن اعلام خشم و انزجار از جنایات وحشیانه رژیم جعلی اسراییل در غزه سر دادند و اعلام آمادگی و حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین فریاد زدند.
در پایان تجمع مردم کرج در مقابل امامزاده حسن(ع) در حمایت از مردم مظلوم فلسطین پس از روضه خوانی کربلا قطعنامه‌ای در این زمینه نیز قرائت شد.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات