چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

امام جمعه کرج

ارتش رژیم صهیونیستی شکست می‌خورد

نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان اینکه مقاومت در لبنان و فلسطین ثابت کرده است که ارتش رژیم صهیونیستی شکست می‌خورد و هیبتش شکسته می‌شود؛ گفت: صهیونیست‌ها به دستور استعمارگران و حمایت قدرت‌های جهانی مردم فلسطین را از سرزمینشان بیرون کردند و غاصبانه برای خودشان شهرک ساختند و اینکار چیزی جز خواری و زوال نیست.

البرز- رمزگشانیوز؛ آیت‌ الله سیدمحمد مهدی حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه ۲۱ مهرماه کرج گفت: این هفته پیروزی‌های عزت آفرین و دشمن نابودکن محور مقاومت، آن هم با طوفانی که بر پاکردند جای تبریک دارد.
آیت الله حسینی همدانی با بیان اینکه مقاومت در لبنان و فلسطین ثابت کرده که ارتش رژیم صهیونیستی شکست می‌خورد و هیبتش شکسته می‌شود، گفت: صهیونیست‌ها به دستور استعمارگران و حمایت قدرت‌های جهانی مردم فلسطین را از سرزمینشان بیرون کردند و غاصبانه برای خودشان شهرک ساختند و اینکار چیزی جز خواری و زوال نیست.
امام جمعه کرج با بیان اینکه خوی برتری طلبی آنها تا امروز ادامه داشته و فرقه سیاسی خونخواری هم روی آنها سوار شده و بدترین و شرورترین افراد دنیا را به وجود آورده است افزود: این عملیات در یک پیچ تاریخی جهان نقطه عطفی در مقاومت فلسطین و جریان مقاومت در جهان اسلام شده است و زوال صهیونیست‌ها را نزدیک‌تر می‌کند.
وی گفت: توصیه اکید ما آن است که سران رژیم کودک‌کش صهیونیستی جنایت‌هایش را تمام کند و فکر نکند با جنایت‌هایی که در غزه می کند، کودکان و زنان را به شهادت می‌رساند و آب و برق و غذا و دارو را روی آنها قطع می‌کنند پیروز هستند.
وی گفت: از مجامع بین المللی می‌خواهیم در برابر این جنایت‌ها ساکت نباشند البته اگر دست نشانده ابرقدرت‌ها و وابستگان آنها نباشند.
خطیب جمعه کرج با تاکید بر اینکه امروز باید طوفانی که برپا شده را چاره کنیم افزود: اگر در ۱۵ مهر ضرب سکه خواری و ذلت شما مهر شد و ضرب دیگری خورد آماده باشید که سیلی اصلی در راه است و به زودی پرونده شما برای همیشه توسط مقاومت مهر زده خواهد شد.
آیت الله حسینی همدانی خاطرنشان کرد: این جنایات وحشیانه از حافظه بشریت و ملت‌های اسلامی پاک نخواهد شد و بدانند با این اقدامات نمی توانند مردم غزه را از پای درآورند.
 وی گفت: امروز فلسطین و مردمان آزاده‌اش بدانند که همه مسلمانان در کنار آنها هستند.
وی افزود: فلسطین امروز خط مقدم جهان اسلام است و مقاومت و مجاهدت مردم مسلمان فلسطین موجب شده که نشانه های اضمحلال و نابودی بیش از پیش رژیم ننگین صهیونیستی نمایان شود.
خطیب جمعه کرج با تاکید براینکه صهیونیست ها باید پاسخگوی جنایات خود باشند خاطرنشان کرد: مسلمانان و آزادگان جهان از تحولات فلسطین به سادگی عبور نکنند.


 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات