پنج شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳

امدادرسانی هلال احمر البرز به ۲۲۰۹ نفر در سه ماهه اول سال

نجاتگران جمعیت هلال احمر استان البرز طی ۲۷۳ مورد عملیات امداد و نجات و امدادرسانی به ۲۲۰۹ نفر در محورهای مو‌اصلاتی و ارتفاعات این استان، در خدمت هموطنان خود بودند.

به گزارش رمزگشا نیوز؛ مدیرعامل این جمعیت در این خصوص گفت: در مرکز کنترل عملیات امداد و نجات هلال احمر استان البرز از تاریخ یکم فروردین ماه تا آخرین روز فصل بهار نجاتگران البرزی در ۲۷۳مورد عملیات، امدادرسانی کرده اند.

وی افزود:از این تعداد ۱۶۱مورد حوادث جاده ای، ۴۴مورد خدمات حضوری، ۲مورد خدمات مناسبتی، ۱۰مورد دریایی- ساحلی، ۱۳مورد سیل و آبگرفتگی، ۴مورد صنعتی و کارگاهی،  7مورد شهری و۳۲مورد نیز کوهستان بوده است.

دکتر ناصر چرخساز اظهار داشت: در عملیات های اخیر به ۲۲۰۹ نفر آسیب دیده از حوادث، خدمات امدادی ارائه شد که از این میان سهم حوادث جاده ای با ۶۲۹ نفر، خدمات حضوری ۲۱۰نفر، ۱۲۵۰نفر خدمات مناسبتی، ۱۲نفر دریایی- ساحلی ، ۲۸نفر سیل و آبگرفتگی،۳نفر صنعتی و کارگاهی، شهری ۶نفر و کوهستان نیز با ۷۱ نفر مصدوم همراه بود.

وی افزود: عوامل عملیاتی جمعیت هلال احمر استان به ۴۸نفر از مصدومان این حوادث، خدمات درمان سرپایی ارائه شد و همچنین ۱۵۹نفر از مصدومان نیز جهت تکمیل چرخه بهبودی، به نزدیک ترین مراکز درمانی منتقل شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان البرز در پایان نیز گفت: در جریان عملیات های امداد و نجات، ۳۷۱ تیم عملیاتی با استعداد ۱۳۵۴ نفر نیروی کادر و داوطلب و با پشتیبانی ۲۶۷ دستگاه آمبولانس، به ارائه خدمات امداد و نجات به هموطنان و مسافران سطح استان پرداختند.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات