یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز:

رقابت 252 دانش‌آموز البرزی در هفتمین دوره مسابقات المپیاد آماده

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: ۲۵۲ دانش آموز عضو جمعیت هلال احمر استان البرز در هفتمین المپیاد استانی آماده (المپیـاد مهـارت هـای امـدادی دادرسان هلال احمری) با هم به رقابت پرداختند.

به گزارش رمزگشا نیوز، فرشید علیزاده گفت: هفتمین دوره مسابقات استانی المپیاد آماده" (طرح ملی دادرس)  طی دو روز در اردوگاه شهید رجایی استان و با حضور صابونچی رئیس سازمان جوانان هلال احمر کشور، مهرور مدیرکل مدیریت بحران استانداری، چرخساز مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان و اینانلو فرماندار شهرستان فردیس برگزار شد.
علیزاده افزود: در این مرحله از مسابقات 250 دانش آموز دختر و پسر عضو طرح دادرس با مشارکت 60  نفر از مربیان، سرپرستان، داوران و ناظران در غالب تیم های منتخب مرحله شهرستانی در رشته های پانسمان و بانداژ، اسکان اضطراری و چادرزنی، پناه گیری و خروج ایمن، آتل بندی و حمل مصدوم، اطفاء حریق، ارزیابی و کنترل علائم حیاتی و همچنین آزمون کتبی برای تعیین و معرفی تیم های راه یافته به بخش کشوری به رقابت پرداختند.
وی گفت: در پایان این رقابت پرنشاط دو روزه، مدرسه کاشانی پور از شهرستان فردیس (ناحیه 2 کرج) به رتبه اول و مدارس، "میر حبیبی و  باهنر از ناحیه 4 کرج"، و "شهید فهمیده از ناحیه 3 کرج و شهدای فرهنگی شهرستان نظرآباد" به ترتیب و به صورت مشترک به مقام دوم  و سوم دست یافتند.
معاون اداره کل آموزش و پرورش استان بیان داشت: در بخش دختران نیز مدرسه شهید احمدی روشن شهرستان فردیس (ناحیه 2 کرج) به رتبه اول دست یافت، و مدارس زینبیه شهرستان اشتهارد و شهید رمضان پور ناحیه 3 کرج به ترتیب در جایگاه دوم و سوم ایستادند.
علیزاده در ادامه خاطرنشان ساخت: در حاشیه المپیاد مهارت های امدادی، تیم ها در مسابقات فرهنگی و هنری نیز شرکت داشتند که مدارس فرزانگان و شهید فهمیده بالاترین امتیاز را به خود اختصاص دادند و  مدرسه شهید اسحاقی شهرستان طالقان به عنوان تیم برگزیده اخلاق و مدرسه میر حبیبی به عنوان تیم برگزیده بشر دوستی معرفی شدند.
این مقام مسئول در پایان گفت:  مرحله کشوری هفتمین دوره المپیاد آماده تابستان سال جاری برگزار می شود  که مدارس کاشانی پور و احمدی روشن به نمایندگی  از استان البرز در آن شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات