جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

سرپرست فرمانداری کرج

ساخت خانه‌های جوان در البرز شتاب گرفت

سرپرست معاونت استانداری البرز و فرمانداری ویژه کرج با اشاره به اهتمام دولت سیزدهم به تامین نیازهای جوانان و افزایش مشارکت آنان در طرح‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی اعلام کرد: با اهتمام دولت ساخت خانه‌های جوان در البرز شتاب گرفته است.

البرز- رمزگشانیوز؛ یحیی رمضانی افزود: اکنون ساختمان خانه جوان کرج با زیربنای حدود ۴۰۰ مترمربع ۸۰ درصد پشیرفت فیزیکی دارد و به تازگی نیز ۵۰ میلیارد ریال برای تکمیل این پروژه و خانه جوان فردیس اختصاص یافته است.
وی ادامه داد: خانه جوان کرج دارای سالن‌های همایش و اتاق کنفرانس است و می‌تواند نیاز اداری تشکل‌های مردم‌ نهاد، مجمع جوانان البرز و کمیسیون‌‌های تخصصی مجمع استان را نیز مرتفع کند.
رمضانی یادآورشد: بهره‎‌برداری از خانه جوان کرج موجب افزایش فعالیت‌های مربوط به امور جوانان در سطح شهرستان کرج خواهد شد.
وی با تاکید بر ضرورت ساماندهی فعالیت های جوان در مرکزیت استان افزود: این پروژه یکی از طرح‌های مهم زیرساختی برای تقویت نشاط اجتماعی و گسترش برنامه های اجرایی مربوط به امور جوانان خواهد بود.
سرپرست فرمانداری ویژه کرج گفت: مشارکت اجتماعی جوانان در تمام زمینه‎‌ها همواره ثمرات ارزشمندی را به همراه داشته و انتظار می‌رود این پروژه که مختص جوانان کرج است با همت مضاعف و کار شبانه‌روزی هرچه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.
وی ادامه داد: با اجرای طرح‌های ویژه، یک به یک پروژه‌های شهرستان مورد نظارت قرار می گیرد و حامی مدیران پر تلاش هستیم.
رمضانی با اشاره به نحوه تخصیص اعتبارات بودجه‌ای سال‌جاری گفت: در دولت سیزدهم بودجه‌های تخصیصی و شفاف‌سازی شده است بنابراین دقت نظر لازم در توزیع آنها وجود دارد .


 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات