پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیرکل صنعت استان البرز مطرح کرد

تأمین بخش عمده تجهیزات صنایع کشور در البرز

مدیرکل صنعت، معدن وتجارت استان البرز با اشاره به استقرار ۱۴۸ شرکت تأمین تجهیزات صنعتی در این استان اعلام کرد: بخش عمده ماشین‌آلات و تجهیزات مورد نیاز صنایع کشور در این استان تأمین می‌شود.

البرز- رمزگشانیوز؛ محمد انصاری روز یکشنبه در حاشیه بازدید محمدرضا موثق‌نیا معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیات عامل ایمیدرو از برخی صنایع استان البرز در فردیس و اشتهارد افزود: صنایع نادر تخصصی و تأمین کننده تجهیزات البرز می‌توانند به توسعه صنایع مختلف در کشور کمک کنند.
وی ادامه داد: بیشتر شرکت‌های فعال در حوزه تأمین تجهیزات صنعتی البرز در زمره شرکت‌های دانش‌بنیان استان هستند و ظرفیت‌های تحقیق و توسعه در آن‌ها فراوان است.
انصاری گفت: با توجه به تأکید ویژه وزیر صمت برقراری ارتباط میان شرکت‌های تأمین تجهیزات صنعتی با صنایع بزرگ معدنی کشور در دستور کار است.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز اظهار کرد: درصدد تشکیل کارگروه مشترکی هستیم تا بر اساس نیازسنجی تجهیزات مورد نیاز صنایع بزرگ کشور تأمین شود، ضمن آنکه شرایط را برای شرکت‌های تأمین تجهیزات صنعتی استان در معرفی دستاوردها و محصولاتشان تسهیل کنیم.
انصاری تأکید کرد: امروز بیش از سه هزار و ۷۰۰ واحد تولیدی و صنعتی در استان البرز فعال است که بیشتر آن‌ها از پیشگامان حوزه تولیدی خود در کشور به شمار می‌آیند و با حمایت اصولی می‌توانند بیش از پیش شکوفا شده و به تأمین کالا، تجهیزات و خدمات خود بپردازند.


 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات