شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

استاندار البرز

رئیس جمهور پیگیر تکمیل بیمارستان کمالشهر کرج است

استاندار البرز با اشاره به محرومیت درمانی شهر ۱۷۰ هزار نفری کمالشهر اعلام کرد: رئیس جمهور با جدیت پیگیر ساخت و تکمیل بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی این شهر است.

البرز- رمزگشانیوز؛ مجتبی عبداللهی روز شنبه در نشست بررسی روند پیشرفت پروژه های بهداشتی و درمانی استان البرز افزود: همچنین مراحل جانمایی و اجرای طرح بیمارستان ۵۰۰ تختی مصوب سفر رییس جمهور به استان هر چه سریع ترباید آغاز شود و تعلل در این امر تخطی محسوب می‌شود.
وی بیان کرد: با جلسات و بازدید های مستمر و جلب توجه ملی از طریق دیدارها و مکاتبات صورت گرفته، پیشرفت و تکمیل پروژه‌های بیمارستانی استان البرز تسریع شده و تاکنون دستاوردهای بسیار خوبی حاصل شده است.
استاندار البرز ادامه داد: اکنون مصمم هستیم با اراده ای ویژه خدمات بهداشتی و درمانی را در استان افزایش دهیم ولی ضرورت دارد مدیران مربوطه و شهرداری‌ها با جرات و جسارت بیشتری وارد عمل شوند.
عبداللهی خطاب به مدیران گفت: هیچ دستگاه نظارتی، مدیری را برای خدمت به مردم مورد مؤاخذه قرار نمی‌دهد بنابراین در اعطای مجوزها و اختصاص امکانات به‌ویژه در حوزه بهداشت و درمان مردم، تردید نداشته باشید.
وی تأکید کرد: پست و جایگاه برای هیچ کس ماندگار نیست آنچه از مدیران باقی می ماند، کیفیت خدمت به مردم است بنابراین چنین رویکردی را باید پیش بگیرید.
استاندار البرز با تاکید بر اهمیت تکمیل و راه اندازی بیمارستان طالقان و ضرورت تعامل شهرداری برای این منظور، حفاظت از سلامت و جان مردم را یک مسوولیت خطیر دانست.
وی سرعت بخشی به ساخت و راه اندازی بیمارستان‌های تامین اجتماعی با توجه به جامعه بزرگ بیمه شدگان در تمامی شهرستان‌ها به‌ویژه کرج اشاره کرد و از مدیرکل تامین اجتماعی خواست برای این امر اهتمام و جدیت داشته باشد. 
عبداللهی گفت: شهرداری ها در خصوص تکمیل و بهره برداری پروژه های درمانی نقش مهمی دارند و باید تعامل بیشتری داشته باشند چون مشارکت اجتماعی و ایجاد رفاه برای مردم، مهمترین ماموریت شهرداران و شوراهای اسلامی شهر است.
استاندار البرز افزود: دانشگاه علوم پزشکی استان باید در خصوص تمام اراضی متعلق به خود طرح و برنامه ارائه دهد.
عبداللهی با اشاره به پروژه ۲۶۰ تختی سیدالشهدا (ع) در کرج، افزود: تسریع در تکمیل این بیمارستان یک ضرورت است به این دلیل که بیمارستان مدنی در شرایط کنونی پاسخگوی تعداد مراجعان نیست و باید کمک و جایگزینی مناسب داشته باشد.
وی گفت: جلب مشارکت بخش خصوصی در پیشبرد پروژه تأثیر بسزایی دارد و باید راهکارهای این امر مورد بررسی و اجرا قرار گیرد.
رئیس‌ جمهور در ادامه برنامه‌های سفر به استان البرز در ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ از پروژه در حال احداث بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی کمالشهر کرج بازدید کرد و قول داد که بیمارستان نیمه کاره کمالشهر کرج، حداکثر ظرف ۲ سال تکمیل می شود.
گفتنی است؛ احداث بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی کمالشهر کرج از سال ۹۶ آغاز شده اما با توجه به عدم تأمین منابع تا کنون فقط ۱۸درصد پیشرفت داشته است.


 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات