یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

ضرورت توجه و ارتقای زیرساخت‌های حوزه کودک در البرز

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز بر ضرورت توجه به حوزه‌ کودک و ارتقای زیرساخت‌های این حوزه به منظور بهره‌مندی در حوزه فرهنگی و اجتماعی تأکید کرد.

البرز- رمزگشانیوز؛ محمد جواد کاظمینی عصر پنجشنبه در دومین نشست هم‌اندیشی هفته ملی کودک در استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری البرز، برگزار شد ضمن ابراز خرسندی از اهمیت به موضوع مهم کودک و دور هم جمع شدن فعالان این حوزه و قدردانی از تلاش‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت تمامی دستگاه‌ها باید در حوزه‌ کودک اهتمام ورزند و هفته ملی کودک را فرصت مغتنمی برای شروع کار مشترک به منظور انجام فعالیت‌های اثربخش برای کودکان قرار دهند.
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز ضمن بیان لزوم شناخت آسیب‌های موجود و نیازمندی‌های حوزه‌ کودک و نوجوان گفت: انتظار داریم تمامی دستگاه‌ها با تمام توان پای کار بیایند و افزود این فعالیت‌ها نیازمند توجه جدی است و هر چه زیرساخت‌ها و برنامه‌ریزی‌ها را در حوزه‌ی کودک ارتقاء دهیم در حوزه‌ی فرهنگی، اجتماعی بهره برداری خواهیم کرد.
استفاده از ظرفیت ایام ماه مبارک ربیع و ولادت با سعادت پیامبر مهر و رحمت و تدارک فضای متناسب پر شورو نشاط به منظور اجرای فعالیت‌های جذاب برای کودکان و نوجوانان در گستره‌ شهر کرج و استان البرز، از دیگر مواردی بود که وی به آن‌ها اشاره کرد.
کاظمینی گفت: در شرایطی که دشمنان مشغول برنامه‌ریزی و تدارک برای اهداف خودشان هستند اگر چنانچه ما از بایدها غفلت کنیم شرایطی را به وجود خواهیم آورد که آن‌ها بتوانند روی کودکان و نوجوانان ما تأثیر بگذارند.
شناسایی توان و استعداهای خاص کودکان در این هفته، استفاده از تمام ظرفیت‌های دستگاه‌ها و تدارک برنامه‌های خانواده محور، توجه ویژه به کودکان مناطق کم برخوردار، کودکان دارای نیازهای ویژه و بیماری‌های خاص، اجرای سرودها و نمایش‌های خیابانی، به صدا در آمدن زنگ روز کودک در مدارس و پیوست بسیار خوب رسانه‌ای و فرهنگی و پوشش مناسب اخبار در صدا و سیمای استان از دیگر نکاتی بود که توسط وی مطرح شد.



 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات