یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

هدایت امکانات به سمت محله‌های کم برخوردار کرج

سرپرست فرمانداری ویژه کرج با اشاره به نگاه عدالت محورانه دولت سیزدهم در تامین نیازهای اقشار محروم و کم‌برخوردار جامعه،اعلام کرد: امروز با اهتمام دولت توزیع عادلانه امکانات رفاهی، ورزشی، فرهنگی و اشتغالزایی به سمت محله‌ها و مناطق کم‌برخوردار کرج و سایر مناطق هدایت شده است.

البرز- رمزگشانیوز؛ یحیی رمضانی روز چهارشنبه در حاشیه آیین افتتاح و کلنگ زنی پنج پروژه عمرانی، فرهنگی و ورزشی در محمدشهر کرج افزود: با اهتمام دولت سیزدهم به سمت تمرکز زدایی از امکانات پیش می‌رویم و نگاه به مناطق حاشیه‌ای و سکونتگاه‌های غیر رسمی معطوف شده است.
وی با اشاره به افتتاح یک بازارچه مواد غذایی و کلنگ زنی چهار پروژه فرهنگی عمرانی و ورزشی در محمد شهر کرج گفت : این گونه پروژه‌ها با هدف درآمدزایی پایدار برای مدیریت شهری و ایجاد اشتغال و رفاه عمومی در سطح محله ها و شهرهای اقماری کرج دنبال می شود.
سرپرست فرمانداری ویژه کرج اظهار کرد: تلاش‌ها بر این است تا با کمک شهرداری‌ها پروژه‌های عمرانی در مناطق اقماری و حاشیه‌ای کرج در کمترین زمان ممکن تکمیل و بهره برداری شود تا مردم طمع خوش خدمت و عدالت را بچشند.
رمضانی گفت : امروز توقع و انتظار مردم از دولت ایجاد رفاه نسبی است و بر همین اساس تمام امکانات و ظرفیت ها برای تحقق مطالبات عمومی به کار گرفته شده است.
وی اظهار کرد: امروز با کمک خیرین ساخت چهار مدرسه جدید در مناطق محروم و کم‌برخوردار شهرستان کرج آغاز شد که این اقدام نیز بخش دیگری از فعالیت ها با مشارکت خیرین برای محرومیت زدایی به شمار می‌رود.

۱۸۰ هزار متربع معابر محمد شهر آسفالت شد
شهردار محمدشهر در این آیین اعلام کرد: با اهتمام شورای اسلامی شهر ۱۸۰ هزار متر مربع از معابر شهری محمد شهر طی ۲ سال اخیر بهسازی و آسفالت شده است.
مهرداد حسن زاده افزود: در این مدت ۱۷ هزار متر جدولگذاری در سطح معابر این شهر انجام شده ضمن آنکه پروژه های متعددی برای جمع آوری آبهای سطحی ، ساماندهی معابر و تجاری در دست اجرا داریم .
وی با بیان اینکه احتمال حذف درآمدهای کمیسیون ماده صد شهرداری وجود دارد ، گفت : بر همین اساس باید مدیریت شهری به سمت درآمدزایی پایدار پیش برود که در این وضعیت شهرداری محمد شهر پروژه های تجاری متعدد برای درآمد زایی تعریف و در دست ساخت دارد.
شهردار محمدشهر کرج بیان کرد: مدیریت شهری محمدشهر پیش از آغاز سال تحصیلی جدید ۱۵ میلیارد ریال صرف زیبا ازی و بهسازی مدارس این شهر کرد.
حسن زاده افزود: امسال بخشی از خدمات مدیریت شهری محمد شهر را به حمایت از آموزش و پرورش و مدارس این شهر اختصاص داده‌ایم .
وی در خصوص پروژه های افتتاحی و احداثی گفت : امروز بازارچه مواد غذایی با اشتغالزایی مستقیم برای بیش از ۱۰۰ نفر و غیر مستقیم حدود ۲۰۰ نفر در این شهر افتتاح شد .
شهردار محمد شهر افزود: این پروژه در زمینی به مساحت چهار هزار و ۱۰۰ متر مربع و با صرف ۱۴۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید و به زودی از طریق مناقصه در اختیار بهره برداران بخش خصوصی قرار می گیرد.
وی اظهار کرد: اکنون نیز ساخت یک پارکینگ طبقاتی و تعدادی بازارچه و مکان بزرگ تجاری با مشارکت بخش خصوصی در حال ساخت و تکمیل داریم که ضمن تامین رفاه عمومی به پایداری درآمد شهری کمک خواهند کرد.
همچنین امروز عملیات ساخت یک بوستان فرهنگی ورزشی به مساحت چهارهزار و ۹۰۰ متر مربع در محله نصیرآباد ، بوستان فرهنگی ، تفریحی و ورزشی محله طالقانی به مساحت سه هزارو۷۶۵ متر مربع ، بوستان فرهنگی ، ورزشی و تفریحی به مساحت ۱۳ هزارو۳۷۰ متر مربع واقع در محله یک هزار واحدی و بوستان محله ای اراضی باغی محمد شهر به مساحت سه هزارو۹۳۵ متر مربع آغاز شد. برای احداث این پروژه ها در مجموع ۷۱۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات