شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

کشف بیش از 9 تن موادمخدر از ابتدای سال در البرز

فرمانده انتظامی البرز از کشف بیش از 9 هزار کیلوگرم انواع مواد مخدر از ابتدای سال خبر داد.

به گزارش رمزگشا نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ سردار عباسعلی محمدیان با اشاره به کشف بیش از نُه هزار کیلوگرم موادمخدر در استان گفت: از مجموع مواد مخدر کشف شده 6 هزار و 857 کیلوگرم تریاک، 966 کیلوگرم حشیش، 263 کیلوگرم مرفین، 522 کیلوگرم هروئین و کراک و 254 کیلوگرم شیشه و بقیه سایر مواد مخدر بوده است.

وی ادامه داد: طی سال جاری 514  قاچاقچی دستگیر، 25 باند بزرگ توزیع مواد مخدر متلاشی و 280 دستگاه خودرو سبک و سنگین از قاچاقچیان توقیف شد.

فرمانده انتظامی البرز با بیان این که، در این مدت، 7 هزار و 725 نگهدارنده، 2 هزار و 560 توزیع کننده و 40 حمل کننده مواد مخدر نیز دستگیر شدند، ادامه داد: در این مدت 11 هزارو 160 معتاد پرخطر نیز جمع آوری و تحویل مراکز مجاز ترک اعتیاد شدند.

این مسئول در ادامه سخنانش گفت: یکی از اولویت های مهم پلیس البرز در سال جاری مبارزه قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر است و خانواده ها به عنوان عامل مهم در پیشگیری وکنترل معضل بزرگ مواد مخدر باید مراقبت بیشتری از فرزندان خود داشته باشند.

محمدیان به اجرای طرح های پاکسازی در مناطق آلوده البرز اشاره کرد و گفت: طرح پاکسازی نقاط آلوده در مناطق مختلف در حال اجرا است که به صورت مستمر در مناطقی مثل حصار، مهدی آباد و ملک آباد با برنامه ریزی های اطلاعاتی و عملیاتی اجرا می شود.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات