چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تحقق شعار سال هم‌افزایی و تعامل دستگاه‌های اجرایی را می‌طلبد

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز با بیان این مهم که تحقق شعار سال، هم‌افزایی و تعامل همه دستگاه‌های اجرایی را می‌طلبد، گفت: برخی حوزه‌ها در این زمینه سهم زیادی دارند.

البرز- رمزگشانیوز؛ عزیزالله افضلی پیش از ظهر سه‌شنبه در دیدار با جعفری مدیرکل اقتصاد و دارایی و مدیران این سازمان با اشاره به ظرفیت‌های کشاورزی و معدنی استان البرز اظهار کرد: بنا به تأکید استاندار، آنچه باید مورد توجه دستگاه‌های اجرایی باشد تسهیل شرایط برای جلب و جذب سرمایه گذاران در راستای بهره برداری هر چه بهتر و بیشتر از ظرفیت‌ها است.
وی با اشاره به اینکه تحقق شعار سال، هم افزایی و تعامل همه دستگاه‌های اجرایی را می‌طلبد، گفت: برخی حوزه‌ها همچون اقتصاد و دارایی، در این زمینه سهم بسزایی دارند.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز به حوزه اختیارات و وظایف اداره کل امور اقتصادی و دارایی اشاره کرد گفت: موضوع تسهیل شرایط برای سرمایه گذاری و فضای کسب و کار از وظایف و تکالیف ویژه اداره کل امور اقتصادی و دارایی است.
وی تأکید کرد: با تسهیل فضای کسب و کار، اداره بنگاه‌ها راحت‌تر شده و سرمایه گذاران و کار آفرینان با رغبت بیشتری وارد عرصه تولید می‌شوند، لذا موضوع مهم در این عرصه مانع زدایی از مسیر فعالیت‌های اقتصادی است.
افضلی بر نقش اداره کل امور اقتصادی و دارایی در حمایت از شرکت‌های دانش بنیان نیز تأکید کرد.


 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات