شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اختصاص ۸۷۰میلیارد ریال برای توسعه راه‌های روستایی کرج

سرپرست معاونت استانداری البرز و فرمانداری ویژه کرج از اختصاص ۸۷۰ میلیارد ریال برای توسعه راه‌های روستایی بخش مرکزی و آسارا در این شهرستان خبر داد .

البرز- رمزگشانیوز؛ یحیی رمضانی افزود: در سفر اخیر معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور به شهرستان کرج و بازدید از روستاهای بخش مرکزی و آسارا به منظور بهسازی راه‌ها و آسفالت مسیرها ۷۷۰ میلیارد ریال تصویب شد .
سرپرست فرمانداری ویژه کرج یادآورشد: بنابراین مقرر شد مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال دیگر علاوه بر رقم قبلی به روستای گشنادر، کلارود و کسیل در ۲ بخش آسارا و مرکزی کرج اختصاص پیدا کند که در حال تحقق است.
رمضانی گفت: پروژه‌های مورد نظر مصوب سفر معاون راهداری کشور در کرج به مناقصه گذاشته شده و ظرف هفته آینده عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.
وی با اشاره به ظرفیت گردشگری روستاهای استان البرز بیان کرد: فراهم شدن زمینه برای حضور تورهای خارجی و بازدید از روستاهای کرج در اولویت قرارگرفته است.
سرپرست فرمانداری ویژه کرج گفت: اکنون سازمان راهداری کشور با تأمین اعتبار ملی برای بهسازی ۵۴ کیلومتر راه روستایی و فرعی به کمک استان البرز آمده است.
قابل ذکر است؛ استان البرز دارای یک هزار و ۵۰۵ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است که نزدیک به یک هزار کیلومتر این راه‌ها، روستایی و فرعی است.

 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات