جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳

البرز به ۱۵۰۰ مدرسه جدید برای آموزش ایده‌آل نیاز دارد

استاندار البرز مطرح کرد: با بررسی‌های صورت گرفته برای ارائه خدمات آموزشی مناسب با شرایط ایده‌آل هم‌اکنون ۱۵۰۰ مدرسه جدید در استان نیاز داریم.

البرز- رمزگشانیوز؛ مجتبی عبدالهی گفت: جایگاه آموزش و پرورش و معلمان برای همه بسیار رفیع است و این وظیفه خطیر کار در این زمینه را سخت و تأثیرگذار می‌کند.
وی افزود: آینده کشور در گرو معلمان و آموزش و پرورش است به همین خاطر تلاش‌های بسیاری برای بهبود وضعیت فرهنگیان صورت گرفته است.
استاندار البرز افزود: در استان علیرغم تعداد بالای دانش آموزان، امکانات و مراکز آموزشی بسیار محدودی داریم و در تلاشیم با امکانات موجود و کمک خیرین بخشی از این کاستی‌ها را جبران کنیم.
عبدالهی با اشاره به کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش استان گفت: زحمات بسیاری به واسطه این کمبود نیروی روی دوش کادر مدارس قرار گرفته است البته در دولت سیزدهم برای رفع این مشکلات گام‌های مؤثری در استخدام نیروی کار جدید صورت گرفته است که به زودی نتیجه آن در مدارس رؤیت خواهد شد.
وی گفت: تاکید رئیس جمهور بر توجه ویژه به فرهنگیان است و تلاش ما هم این است که در زمینه‌های مختلف برای رفع دغدغه‌های این قشر دلسوز و پرتلاش فعالیت‌های مؤثری انجام شود.
استاندار البرز اظهار امیدواری کرد: سال تحصیلی جدید با تجربیات مناسب سال‌های گذشته مدیران و کادر مدارس با روحیه و انگیزه مضاعف آغاز شود و در پایان نتیجه آموزشی لازم برای دانش آموزان حاصل شود.
عبدالهی افزود: از ابتدای کار در استان البرز متعهد شدیم که ۲۰۰ مدرسه جدید در استان ساخته و تحویل آموزش و پرورش شود، در این زمینه تعداد قابل توجهی مدرسه جدید با کمک خیرین ساخته شده است و برای ادامه کار این نهضت خیرین خوبی پای کار داریم و نیازمند تخصیص زمین برای ساخت مدارس جدید هستیم.


 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات