جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیوند داروسازی و واکسن سازی در موسسه رازی نمودی برجسته دارد

رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی در پیامی زادروز حکیم «محمد بن زکریای رازی» و روز داروساز را تبریک گفت.

به گزارش رمزگشانیوز؛ به نقل از روابط عمومی موسسه رازی، متن پیام تبریک دکتر علی اسحاقی بدین شرح است:

پنجم شهریورماه، زادروز حکیم محمد بن زکریای رازی شیمیدان، طبیب، داروشناس و داروساز بزرگ ایرانی فرصتی مغتنم برای تکریم داروسازان و درک اهمیت جایگاه و خدمات جامعه پرتلاش و توانمند این حوزه در ارتقای سلامتی و بهبود کیفیت زندگی مردم است.

امروزه، داروسازی در سراسر دنیا، علمی پیچیده شناخته می‌شود و برای داروسازی نقشی مهم تعیین شده است؛ از همین روی است که داروسازان به عنوان اعضای مهم و تاثیرگذار در زمینه سلامت و بهداشت جامعه شمرده می‌شوند و جایگاهی پررنگ در صنعت پزشکی و ارائه خدمات سلامت در زنجیره درمان بیماران مختلف به عهده دارند.

نیک است اشاره کنیم که صنعت واکسن‌سازی و داروسازی در پیوندی تنگاتنگ با یکدیگر، یکی راه ورود بیماری را سد می‌کند و آن دیگری، بیماری را از تن رنجوران به در می بَرد و این ارتباط، در موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی، با قدمت نزدیک به یک قرن دانش و تجربه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز واکسن سازی جهان، نمودی بارز و برجسته دارد.

بی شک کوشش‌های مثال‌زدنی داروسازان با بهره‌گیری از دانش، تخصص و تجربه در تامین نیازهای دارویی کشور، تلخی بیماری را به شیرینی شفا بدل می‌کند و موجب دلگرمی مردم به ویژه در روزهای سخت و بحرانی می‌شود.

فرارسیدن روز داروساز را به اعضای بزرگ و ارجمند جامعه داروسازی کشور، تبریک و تهنیت عرض می نمایم. امید است با استعانت از ایزد منان در مسیر خدمت به مردم و التیام آلام دردمندان، پیروز باشید.
                                                                                                              علی اسحاقی

                                                                                      رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات