چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

مهدی عسگری خطاب به هیئت رئیسه مجلس:

فواید مصوبات خوب را با تأخیر و تعلل در تصمیم‌گیری به کام مردم تلخ نکنیم

نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: تاخیر و تعلل در گرفتن تصمیمات، حتی اگر فوایدی برای مترتّب داشته باشد، عملا اثر آن از بین می رود و کام مردم تلخ می‌شود.

به گزارش رمزگشانیوز؛ نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن در صحن علنی مجلس گفت: موضوع تأثیر معدل در کنکور مدت‌هاست که مورد مطالبه فرزندان این کشور است؛ لازم است با توجه به جلسات مشترک مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی هرچه سریع‌تر براساس عدالت آموزشی به این دغدغه رسیدگی و تعیین تکلیف شود.
رئیس فراکسیون دیپلماسی اقتصادی به موضوع همسان سازی حقوق بازنشستگان اشاره کرد و گفت: موضوع دیگر همسان‌سازی حقوق بازنشستگان است که باتوجه به نرخ تورم و فشار اقتصادی، مدت‌هاست روی زمین مانده است.

لزوم تصویب آیین نامه خودرو های کارکرده توسط دولت

عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم در این جلسه با تاکید بر اینکه آئین نامه واردات خودرو های نو و کارکرده که در کمیسیون صنایع تصویب شد، هنوز به تصویب هیئت دولت نرسیده است، گفت: برای تاثیر گذاری واقعی قانون خودرو در بازار، نیاز است که دولت آیین نامه واردات خودرو های کارکرده را هر چه سریعتر و متناسب با اجرایی شدن اهداف این قانون، تصویب کند.

تعویق چند ماهه واریز حقوق معلمان نیازمند تسریع در رسیدگی است

نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس تصریح کرد: تعویق چندین ماهه واریز حقوق معلمان حق‌التدریس نمونه مهم دیگری است که باید هرچه سریع‌تر و با پیگیری هیأت رئیسه و کمیسیون آموزش  به نتیجه برسد.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات