پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

 با حضور رئیس فدراسیون و مدیرکل

مجمع سالیانه هیئت نجات غریق و غواصی استان البرز برگزار شد

عملکرد مالی و فنی هیئت نجات غریق و غواصی استان البرز در مجمع سالیانه هیئت مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش رمزگشانیوز؛ ظهر روز دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲مجمع سالیانه هیئت نجات غریق و غواصی استان البرز با حضور مهدی حیدری رئیس فدراسیون، فروغی مدیرکل ورزش و جوانان، مقصودی سرپرست معاونت توسعه امور ورزش اداره کل، مریخی رئیس هیئت استان و اعضای مجمع در سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد.

در ابتدای مجمع مریخی رئیس هیئت، گزارشی از عملکرد فنی و تقویم سالانه و خزانه دار نیز گزارشی از عملکرد مالی هیئت را ارائه داد که به تائید و تصویب اعضای مجمع رسید.

در ادامه مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با بیان این که موضوعات‌ مربوط به هیئت نجات غریق به دلیل ارتباط مستقیم با جان شناگران از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، اظهار کرد: نگاه ما به این هیئت ویژه است و نسبت به پیگیری امورات آن حساسیت زیادی داریم.

وی افزود: قطعا لازم است نسبت به حقوق و مزایای ناجیان غریق به دلیل اهمیت کارشان بیش از پیش توجه شود.

فروغی با تاکید بر لزوم ایجاد فضای باز و شنیدن صدای منتقدان، مطرح کرد: برگزاری نشست‌های تخصصی با حضور کارشناسان و نخبگان ولو این که از منتقدان هیئت باشند، در جهت توسعه، رشد و حل مشکلات موجود بسیار راهگشا و مؤثر خواهد بود.

همچنین رئیس فدراسیون با اشاره به این که البرز همواره از استان‌های قهرمان پرور کشور بوده است، عنوان کرد: با توجه به عملکرد و با وجود افراد نخبه و توانمند در البرز، هیئت نجات‌ غریق این استان جزو برترین هیئت ها در سطح کشور است.

وی با بیان این که علم و دانش سقف ندارد، گفت: امر آموزش بسیار مهم است و باید بر اساس آخرین سر فصل های فدارسیون جهانی باشد.

حیدری تصریح کرد: حمایت اداره کل البرز از ناجیان بسیار زیاد و پر رنگ است که این جای تقدیر و تشکر دارد.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات