چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اشتهارد:

اشتهارد با 52 پروژه به استقبال هفته دولت می‌رود

فرماندار اشتهارد گفت: به مناسبت هفته دولت ۵۲ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۴ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح یا کلنگ‌زنی خواهد شد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «ابراهیم کردلو» صبح سه‌شنبه اظهار کرد: همزمان با هفته دولت در کنار افتتاح پروژه‌های اقتصادی ۵۲ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۴ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان با اشتغالزایی ۱۴۰۲ نفر در این شهرستان افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی با بیان اینکه هفته دولت فرصتی مغتنم برای بیان خدمات دولت به مردم و تبیین دستاوردهای نظام اسلامی است، افزود: هفته دولت فرصت مناسبی در راستای تشدید خدمت رسانی به مردم است.

فرماندار اشتهارد بر اجرای هرچه بهتر برنامه‌های مختلف در هفته دولت از سوی دستگاه‌های اجرایی شهرستان تاکید کرد.

کردلو افزود: ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان اشتهارد عملکرد خود را از طریق رسانه‌ها به طور شفاف و هنرمندانه ارائه کنند.

وی گفت: شهیدان رجایی و با هنر از جنس مردم بودند و خدمت صادقانه از ویژگی‌های این دو شهید بزرگوار بود که همه ما باید آن را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

فرماندار اشتهارد گفت: همزمان با هفته دولت و تا پایان شهریور ۵۲ پروژه عمرانی در بخش دولتی و صنعت با اعتباری بالغ بر چهار هزار و چهارصد میلیارد تومان در نقاط مختلف شهرستان اشتهارد افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات