یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

برنامه‌های هفته تعاون در استان البرز اعلام شد

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز از اجرای برنامه‌های متنوع گرامی‌داشت هفته تعاون که از اول لغایت هفتم شهریور ماه برگزار می‌شود، خبر داد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «عبدالله دارایی» مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز با تبریک گرامی داشت هفته تعاون گفت: از اول شهریور ماه برنامه‌های متنوعی به مناسبت هفته تعاون تدارک دیده شده که با همکاری اتاق تعاون و تشکل‌ها و شرکای اجتماعی در این استان برگزار خواهد شد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی در ادامه افزود: روز چهارشنبه اولین روز از هفته تعاون آیین گلباران مزار شهدا در محله ۴۰۰ دستگاه کرج از ساعت ۸ صبح با حضور خانواده معظم و معزز شهدا، مسئولین و مدیران مربوطه برگزار و ساعت ۱۰ صبح همان روز با اصحاب محترم رسانه و خبر دیدار خواهیم داشت.

«عبدالله دارایی» در ادامه افزود: روز پنجشنبه نیز با همراهی رئیس اتاق تعاون و مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون استان در سیمای البرز حاضر و محورهای مرتبط با مردم عزیز استان در حوزه تعاون و کار سخن خواهیم گفت.

مدیر کل تعاون کارگاه رفاه اجتماعی در ادامه به برگزاری جلسه هم‌اندیشی با تعاونی‌های برتر و اعضای تعاونی توسعه و مدیریت صادرات استان اشاره کرد و گفت: در این دیدار به مباحثی چون موضوع صادرات و فراهم کردن بسترهای صادراتی برای تعاونی‌های فعال خواهیم پرداخت و پای صحبت‌های تعاونگران عزیز خواهیم نشست.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز در ادامه افزود: حضور تعاونگران عزیز در نمازهای عبادی سیاسی جمعه شهرستان‌های استان و دیدار با امامان جمعه و برگزاری میز خدمت و همچنین بازدید از نمایشگاه تعاونی‌های موفق شهرستان کرج و دیدار و گفتگو با تعدادی از تعاونی‌های مصرف پوشاک از دیگر برنامه‌های این هفته خواهد بود.

عبدالله دارایی در ادامه افزود: دیدار تعاونگران با استاندار و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، برگزاری وبینار کشوری آشنایی با مزایای شرکت تعاونی ویژه شرکت‌های تعاونی و افتتاح طرح‌های مختلف استانی در حوزه تعاون از دیگر برنامه‌های این هفته است که توسط همکاران من در بخش‌های مختلف حوزه تعاون تدارک و برنامه‌ریزی شده است.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی در پایان گفت: طبق سنوات سالیان گذشته امسال نیز روز سه‌شنبه هفتم شهریور ماه آیین تجلیل از تعاونی‌های برتر استان در کرج با حضور آحاد مختلف تعاونگران، مدیران و مسئولین استانی و کشوری برگزار می‌شود.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات