شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

 با حضور فرماندار؛

 جلسه شورای معاونین و بخشداران چهارباغ برگزار شد

جلسه شورای معاونین فرمانداری شهرستان چهارباغ به ریاست «داود جعفری» فرماندار، معاون فرماندار و بخشداران مرکزی و رامجین در بخشداری مرکزی این شهرستان برگزار گردید.

به گزارش رمزگشانیوز؛ در این جلسه آخرین اقدامات و برنامه‌های پیش روی معاونت ها و واحدهای مختلف فرمانداری مورد بررسی قرار گرفت و معاونین به ارائه گزارشی از اقدامات مصوبات جلسه گذشته پرداختند.
فرماندار شهرستان در ادامه جلسه اظهار داشت: هفته دولت فرصت گران‌‌بهایی برای تقویت همدلی و همزبانی بین دولت و ملت است و فرصتی است تا مردم فهیم و قدرشناس ایران اسلامی با دستاوردها و تلاش‌های خادمان خود در مجموعه دستگاه ‌های دولتی آشنا شوند.

نماینده عالی دولت در شهرستان چهارباغ در ادامه تأکید کرد: ارائه گزارش عملکرد دولت در شهرستان برای مردم از طریق تریبون نماز جمعه، برگزاری نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی با حضور استاندار، برگزاری جلسات دیدار مردمی و میز خدمت فرماندار و مسئولان شهرستان در محل مصلی، از اهم موضوعاتی است که مردم شریف و ولایت‌مدار باید بصورت ملموس در جریان اخبار و برنامه‌های این هفته و خدمات انجام گرفته شهرستان قرار بگیرند.

جعفری اظهار داشت: در راستای منویات رهبری معظم انقلاب، تلاش شبانه‌روزی و برنامه محور بودن دستگاه‌های اجرایی و اداری ضرورت دارد و در این میان نظارت مستمر بر عملکرد دستگاه‌ها و همچنین مطالبه تکالیف آنان با جدیت ادامه دارد.

وی در ادامه تصریح کرد: میز خدمت و دیدار مردمی فرمانداری شهرستان برای پاسخگویی، رسیدگی به مسائل و مشکلات و راهنمایی ارباب رجوع هر هفته سه‌شنبه به صورت مرتب در حال برگزاری است.

نماینده عالی دولت در شهرستان در پایان  خاطرنشان کرد: اعضای شورای معاونین فرمانداری و بخشداران با همکاری دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط و دهیاران با حضور میدانی در روستاها و بین شهروندان در نقاط مختلف شهرستان، از نزدیک مشکلات را پیگیری و در جهت رفع آن با استفاده از همه ظرفیت ها اهتمام جدی داشته باشند.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات