جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار ویژه شهرستان کرج اعلام کرد 

دریافت گذرنامه زیارتی اربعین از طریق ادارات پلیس گذرنامه در مرکز استان

 سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان کرج گفت: متقاضیان سفر اربعین حسینی (ع) با مراجعه به درگاه پلیس من یا دفاتر پلیس+۱۰ در مراکز استان‌ها می‌توانند نسبت به دریافت گذرنامه زیارتی خود اقدام لازم را داشته باشند.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «یحیی رمضانی» صبح دوشنبه با اعلام این خبر افزود: متقاضیان سفر اربعین حسینی (ع) طبق مصوبات ستاد مرکزی اربعین و به‌منظور تسهیل شرایط سفر با مراجعه به درگاه پلیس من یا دفاتر پلیس+۱۰ می‌توانند نسبت به دریافت گذرنامه زیارتی خود پیگیری نمایند.

 وی بیان کرد: افراد برای دریافت گذرنامه زیارتی اربعین می‌بایست ابتدا در سامانه سماح ثبت‌نام و از طریق مراجعه به درگاه پلیس من و یا مراجعه حضوری به ادارات پلیس گذرنامه مرکز استان نسبت به اخذ گذرنامه موصوف اقدام نمایند.

 رمضانی تصریح کرد: افرادی که بیش از دو سال از اعتبار گذرنامه آنان گذشته نیز می‌توانند پس از ثبت‌نام در سامانه سماح با مراجعه به ادارات پلیس گذرنامه در مرکزیت استان نسبت به اخذ مهر تمدید گذرنامه خود اقدامات لازم را به انجام رسانند.

 گفتنی است؛ گذرنامه زیارتی اربعین و یا ممهور نمودن و تمدید اعتبار گذرنامه‌های منقضی صرفاً برای سفر به کشور عراق تا پایان ماه صفر اعتبار داشته و جهت هرگونه سفر در غیر ایام اربعین و یا به سایر کشورها الزاماً گذرنامه بین‌المللی معتبر خواهد بود.

 
 
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات