یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز:

گزارش عملکرد دستگاه‌های اجرایی از  طریق رسانه‌های خبری اطلاع‌رسانی شود

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: با عنایت به فرارسیدن هفته دولت و در راستای امیدآفرینی در جامعه دستگاه‌های اجرایی عملکرد دولت مردمی سیزدهم و دستگاه اجرایی متبوع خود را در قالب‌های مختلف همچنین از طریق رسانه‌های خبری و صداوسیمای استان اطلاع‌رسانی نمایند.

به گزارش رمزگشانیوز؛  سعید جابری انصاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز و دبیر شورای اطلاع‌رسانی این استان ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته دولت بیان داشت: دو سال از دولت سیزدهم گذشت. در این دو سال، دولت مردمی فراز و نشیب‌های مختلفی را پشت سر گذاشت و با مشکلات داخلی و خارجی متعددی دست‌وپنجه نرم کرد و با چالش‌های جدی مواجه بوده که مهم‌ترینش آشوب‌ها و ناآرامی‌های طراحی شده از سوی جریان معاند و دولت‌های مستکبر بود. اما با این حال، از تمرکز دولت بر حل مسائل و مشکلات مردم فروکاسته نشده و مسیر تحول و پیشرفت همچنان ادامه دارد.

 وی افزود: همچنین رویکرد اصلی این دولت بر ارتباط مستقیم با مردم و نخبگان، با هدف فراهم‌کردن فضایی برای گفتگو، شنیدن نیازها و مشکلات افراد و دریافت پیشنهادها و انتقادات آن‌ها بوده است. دولت سیزدهم تلاش کرده است تا با برگزاری جلسات و گفتگوهای عمومی، از طریق رسانه‌های مختلف و همچنین در نشست‌ها و جلسات خصوصی با نخبگان، بازخورد مردم را دریافت کند و بر اساس آن اقدامات لازم را به عمل آورد.

 دبیر شورای اطلاع‌رسانی استان البرز، تصریح کرد: مردمی‌بودن، از مردم شنیدن و در میان مردم بودن، شعارهای پرتکرار دولت سیزدهم بوده و هست، موضوعی که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در مراسم تنفیذ حکم سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری اسلامی ایران به آن اشاره و به رئیس‌جمهور توصیه کردند: «دولت مردمی را که شعار ایشان بود، در واقعیت محقق کنند و به معنای واقعی کلمه با مردم، در کنار مردم، در میان مردم باشند. مردم؛ یعنی همه مردم؛ بدون امتیازهای طبقاتی و گروهی.»

 وی در کنار طرح مسائل و مشکلات و توجه دادن مسئولان و ارائه راهکارها برای رفع چالش‌ها، در دیدار با آیت‌الله رئیسی و مسئولان دولت سیزدهم به توفیقات این دولت طی ۲ سال گذشته هم اشاره کرد که زنده کردن امید و اعتماد در مردم، سفرهای استانی، سرعت عمل، زدودن رقابت‌های منفی از روابط بین قوا، جوان‌گرایی، احتراز دولت از فرافکنی و بهانه‌تراشی، رویکرد خوب در زمینه سیاست خارجی، برجسته‌شدن شعارهای اسلام همچون عدالت‌طلبی، پرهیز از اشرافی‌گری، حمایت از مستضعفان، استکبارستیزی، بهره‌وری، کاهش وابستگی به صادرات نفت خام و احیای معادن از جمله این موارد است.

 جابری انصاری خاطرنشان کرد: در این راستا حضور ارزشمند استانداران در رأس امور استان‌ها به‌ویژه استاندار محبوب و مردمی استان البرز «مجتی عبداللهی» و تمهیدات وی برای این استان برگ زرین دیگری بر داهیه‌های رئیس‌جمهور ایران است که پیشرفت امروز ایران مرهون تلاش شبانه‌روزی وی و دولت خدمتگزار است که مردم در حداقلی‌ترین خدمات کشور نظیر آب، برق، گاز و مخابرات دیگر خدمات اجتماعی در کشور شاهد آن هستند.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز ابراز داشت: بزرگ‌ترین رسالت امروز رسانه‌ها و پایگاه‌های خبری و خبرنگاران، بازتاب گسترده خدمات و موفقیت‌های ارزشمند دولت سیزدهم است.

 اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از کلیه رسانه‌ها و خبرنگارانی که به پوشش و انعکاس این امر مهم بپردازند، ضمن تقدیر شایسته، جوائز ارزنده‌ای اهدا می‌کند.

 دبیر شورای اطلاع‌رسانی استان البرز گفت: دستگاه‌های اجرایی گزارش اقدامات خود در قالب‌های پیشنهادی گزارش، یادداشت، مقاله، اینفوگرافی، فوتی‌تر، دیجیتال پرینت، تیزر، موشن و کلیپ‌های تقاطعی را در شبکه پیام‌رسان ایتا به شماره 09194577230 ارسال نمایند تا در کانال شورای اطلاع‌رسانی دولت در استان البرز که در شبکه پیام‌رسان ایتا به نشانی https://eitaa.com/shoraye_etelaresanidolat_Alborz تشکیل شده است، اطلاع‌رسانی شود.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات