سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

آزادی 14 زندانی بدهکار البرزی در سالروز بازگشت آزادگان به کشور

به همت ستاد دیه و اداره کل زندان‌های استان البرز، همزمان با 26 مردادماه سالروز بازگشت آزادگان سرافزار به کشور 14 زندانی بدهکار مالی از زندان‌های استان البرز آزاد شدند

به گزارش رمزگشانیوز؛ «علی چهار محالی» مدیر کل زندان‌های استان البرز ضمن گرامیداشت سالروز بازگشت خاطره‌انگیز آزادگان به ایران گفت: در این روز مبارک 11 مرد و 3 بانوی بدهکار مالی و نیازمند به همت و پیگیری‌های ستاد دیه از زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند. 

چهارمحالی افزود: مبلغ کل بدهی این زندانیان قریب به 73 میلیارد ریال بوده که با استفاده از منابع ستاد دیه به مبلغ 12 میلیارد ریال و همچنین، اعسار، آورده زندانی و گذشت شکات زمینه آزادی آنان فراهم شد.

مدیر کل زندان‌های استان البرز ضمن قدردانی از خیرینی که در زمینه آزادسازی زندانیان بدهکار مالی کمر همت بسته‌اند گفت: آزادی بزرگترین نعمت خداست که به انسان عطا شده است و کسانی که با طبع بلند خود با صرف هزینه این نعمت را بار دیگر به بندگان گرفتار خدا ارزانی می‌کنند را باید ستود و از آنان قدردانی کرد.

شایان ذکر است خیرین و مردم نیکوکار می‌توانند کمک‌های خود را با هر مبلغی جهت مشارکت در آزادی زندانیان بدهکار مالی، به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۴۴۰۳ و یا شماره حساب ۰۲۱۶۰۸۰۴۶۷۰۰۸ نزد بانک ملی به نام ستاد مردمی دیه استان البرز واریز کنند.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات