سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

 سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان البرز

 ساماندهی لکه‌های صنعتی البرز و احیای واحدهای راکد در دستور کار قرار گرفت

 سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان البرز با اشاره به تشکیل کمیته رشد تولید در اداره کل صمت البرز گفت: طبق اولویت گذاری‌های انجام شده، احیای واحدهای راکد و فعال‌سازی ظرفیت غیرفعال واحدهای صنعتی در دستور کار ویژه قرار دارد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «محمد انصاری» در حاشیه بهره‌برداری ویدئو کنفرانسی 3 طرح زیرساختی و 2 واحد صنعتی استان البرز توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: از جمله واحدهایی که امروز توسط «عباس علی‌آبادی» در البرز مورد افتتاح قرار گرفت، یک شرکت تولیدی آرایشی بهداشتی در شهرک صنعتی اشتهارد بود که برای حدود 200 نفر اشتغال‌زایی مستقیم نموده است.

 وی افزود: یک گروه کارشناسی در اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان البرز تشکیل خواهیم داد تا با رصد میدانی واحدهای صنعتی و میزان تولیدات آنها بر اساس ظرفیت‌های تعریف شده، موانع تولید واحدها را جمع‌بندی و ضمن اقدام، به افزایش تولید در واحدهای صنعتی حتماً کمک خواهیم کرد.

  سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان البرز تأکید کرد: موارد متعددی از موانع تولید در صنعت استان مشاهده می‌شود که با پیگیری و همکاری مؤثر دستگاه‌های می‌توانیم در اسرع وقت به نتیجه مطلوب برسیم.

  انصاری ادامه داد: با توجه به دستور ویژه عبدالهی، استاندار البرز در خصوص تسریع در ساماندهی لکه‌های صنعتی استان البرز، این موضوع در اولویت کاری اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان البرز قرار گرفته و حتماً موارد قانونی تحقق این دستور را عملیاتی خواهیم کرد.

  گفتنی است؛ در آیین بهره‌برداری ویدئو کنفرانسی طرح‌های صنعتی آماده افتتاح سراسر کشور که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت انجام شد، سه طرح زیرساختی ایجاد پست برق 30 مگاواتی، فیبر نوری، و احداث راه مواصلاتی به ارزش 130 میلیارد تومان و دو واحد صنعتی با مجموع سرمایه‌گذاری 169 میلیارد تومان و اشتغال‌زایی مستقیم برای حدود 400 نفر، هم‌زمان با توضیحات «حمیدرضا عقاب‌نشین»، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز و با حضور «محمد انصاری»، سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت البرز و «ابراهیم کردلو» فرماندار شهرستان اشتهارد مورد بهره‌برداری قرار گرفتند.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات