جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان البرز:

 هدف مقدس بانک توسعه تعاون خدمت به بخش تعاون است

مدیر شعب استان البرز با بیان اینکه بانک توسعه تعاون به‌هیچ‌وجه بنگاهداری نکرده است،  گفت: هدف مقدس این بانک خدمت به بخش تعاون بر اساس گسترش عدالت اجتماعی است.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «علی غیاثی» مدیر شعب بانک توسعه استان البرز در نشست با اصحاب رسانه که به مناسبت چهاردهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه تعاون برگزار شد، گفت: هدف مقدس این بانک خدمت به بخش تعاون بر اساس گسترش عدالت اجتماعی در زمینه دستیابی اقشار آسیب‌پذیرتر جامعه به منابع مالی در جهت رفع مشکلات اقتصادی خانوارهای کم‌درآمد، اشتغال‌زایی، ازدواج و فرزندآوری است. از سوی دیگر بانک توسعه تعاون بازوی توانمند بخش خصوصی و دولتی در ارائه خدمات بانکی به تولیدکنندگان، بنگاه‌های اقتصادی، شرکت‌های صنعتی و به‌ویژه تعاونگران جامعه است.

غیاثی در مورد خدمات ارائه شده از سوی بانک توسعه تعاون استان البرز به مردم گفت: در یک سال گذشته این بانک هزار و 900 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه تکلیفی پرداخت کرده که از این تسهیلات، 265 میلیارد ریال سهم مشاغل خانگی بوده است.

وی افزود: متقاضیان این نوع تسهیلات از طریق اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان البرز، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز به بانک معرفی و از این تسهیلات بهره‌مند می‌شوند.

غیاثی تسهیلات ارائه شده از سوی بانک توسعه تعاون البرز به معرفی‌شدگان سازمان بهزیستی را 260 میلیارد ریال و معرفی‌شدگان کمیته امداد امام خمینی ره را 363 میلیارد ریال اعلام کرد.

 مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان البرز در ادامه با تاکید بر توجه دولت سیزدهم به قانون جمعیت و جوانی گفت: دولت بانک‌ها را مکلف کرده است که سهم بیشتری را به ارائه تسهیلات ازدواج و فرزندآوری اختصاص دهند. در این راستا، بانک توسعه تعاون در استان البرز طی ۴ماهه گذشته به میزان دوبرابر سال اعتباری گذشته تسهیلات ازدواج پرداخت کرده است و امید است ظرف 2- 3 ماه آینده تمام معرفی‌شدگان به طور کامل از این تسهیلات برخوردار ‌شوند.

 مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان البرز تسهیلات پرداختی ازدواج از سوی بانک توسعه تعاون البرز را 760 هزار میلیارد ریال و تسهیلات فرزندآوری را 181 میلیارد ریال اعلام کرد.

 غیاثی مجموع تسهیلات پرداختی یک سال اخیر بانک توسعه تعاون البرز را 17 هزار میلیارد ریال اعلام و تأکید کرد: این تسهیلات از طریق 9 شعبه و 2 باجه استان به مردم البرز پرداخت شده است.

 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات