شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

همایش مدیران خانه محلات استان البرز برگزار شد

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز از برگزاری همایش مدیران خانه محلات استان با دستور جلسه بررسی مسائل محلات و بارگذاری اطلاعات و مشکلات مرتبط و همچنین فعالیت نمایشگاه عرضه محصولات تولیدی و خانگی زنان سرپرست خانوار در سالن همایش تالار شهیدان نژاد فلاح خبر داد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «محمدجواد کاظمینی» در ابتدای این همایش  که  با حضور دبیر ستاد توانمندسازی و تحول اجتماع محور محلات کم برخوردار کشور، مدیران  کل تعاون کار و رفاه اجتماعی، آموزش فنی و حرفه‌ای، کمیته امداد امام خمینی (ره) و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ( ره) برگزار شد، گزارشی از اقدامات صورت گرفته از سوی قرارگاه اجتماعی در سطح استان و محلات ۶۶ گانه ارائه کرد.

وی گفت: ایجاد شبکه مردمی توسط مدیران در محلات هدف و استفاده از تمامی پتانسیل و ظرفیت‌های موجود در سطح استان برای رفع معضلات و مشکلات انبوه شده در محلات را ضروری است.

کاظمینی از مدیران محلات خواست با روحیه جهادی و انقلابی نسبت به استخراج و احصاء مشکلات محل خود را بر اساس مطالعه دقیق و داده‌ها اقدام کرده و با همان روحیه انقلابی از دستگاه‌های اجرایی و مسئولین استانی و کشوری نسبت به رفع آنها مطالبه‌گری کنند.

 در ادامه نیز گوهری دبیر ستاد توانمندسازی و تحول اجتماع محور محلات کم برخودار کشور توضیحاتی را در خصوص اقدامات ستاد توانمندسازی کشور مطرح و استفاده از نیروهای مردمی برای حل مشکلات مردم را از نکات قابل توجه و ویژه این طرح عنوان کرد.

گفتنی است در ابتدای این نشست تعدادی از مدیران خانه محلات و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گزارش اقدامات و عملکرد خود و همچنین مشکلات موجود و پیشرو را مطرح کردند.
گالری عکس
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات