سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

به همت معاونت امور ورزشی شبکه ملی جوانان انقلاب اسلامی؛

اولین سمینار تخصصی جامع  بدنسازی ورزشی در  استان البرز برگزار شد

اولین سمینار تخصصی جامع  بدنسازی ورزشی در  استان البرز به همت معاونت امور ورزشی شبکه ملی جوانان انقلاب اسلامی و با همکاری و تعامل ارزشمند اداره کل آموزش فنی‌وحرفه‌ای استان البرز و مرکز ملی تربیت مربی و پژوهش‌های سازمان فنی‌وحرفه‌ای برگزار گردید.

به گزارش رمزگشانیوز؛ این سمینار با حضور ۱۵۰ شرکت‌کننده به صورت حضوری و مجازی به طور همزمان و برای اولین بار در استان البرز برگزار شد که اساتید برجسته سطح کشور اعم از پروفسور آقاعلی‌نژاد، دکتر فرخ کیانی‌، دکتر علیرضا میری، دکتر مهدیه نظری، دکتر مرضیه کریمی، دکتر فریور حاجی‌مزدارانی و نغمه ترکاشوند تدریس مباحث مختلف را برعهده داشتند.

این سمینار در سه روز و 30 ساعت  با حضور مربیان ورزشی سراسر کشور و در دو بخش آقایان و بانوان  برگزار شد که در پایان دوره مدرک از سوی اداره کل آموزش فنی حرفه ای و شبکه ملی  جوانان انقلاب اسلامی صادر می‌گردد.

گفتنی است در اختتامیه‌ این سمینار با حضور «محسن انصاری»، دبیرکل شبکه ملی جوانان انقلاب اسلامی، حسین منفرد، قائم مقام دبیرکلی شبکه و معاونان این شبکه، از دکتر پژمان مخبر، فیزیوتراپ برتر استان البرز، دکتر فرخ کیانی، عضو کارگروه آموزش معاونت امور ورزشی این شبکه و علی تارویردی‌زاده و سیده زهرا نورانی، اعضای تیم برگزاری این سمینار تقدیر به عمل آمد.

 
گالری عکس
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات